۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۸۷۰۳۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تبلیغ بهنگام سد راه هجمه های فرهنگی است

تبلیغ بهنگام سد راه هجمه های فرهنگی است
لرستان - عزیزی به اهمیت و ضرورت تبلیغ برای ارتقای فرهنگ دینی جامعه و مقابله با هجمه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: برگزاری نشست های مجازی برای طلاب و اساتید از جمله برنامه های مهم حوزه علمیه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: برگزاری این نشست ها امری مهم برای ارتقای فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر و هدایت فعالیت های تبلیغی به سمت نیازهای روز جامعه است.

وی به نقش تبلیغی مبلغان و طلاب در زمینه استحکام بنیان خانواده و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: نشست تخصصی نقش زنان در ازدیاد نسل یکی از دوره های مهمی است که برای طلاب برگزار می شود.

عزیزی بیان داشت: خواهران مبلغ با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی باید راهکارهای تبلیغی تشویق زوجین به ازدیاد نسل را در پیش بگیرند.

وی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین فرهنگ عاشورا و بیان اهداف قیام امام حسین(ع) و روشنگری در این زمینه را از دیگر مسائل مهمی عنوان کرد که در عرصه تبلیغ باید مورد توجه خواهران مبلغ قرار گیرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: تبلیغ به موقع و کارآمد عاملی مهم برای رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسیر
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اخبار طلاب زن در رسا کار نمیشه.
0
0