۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۰۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

آغاز طرح «محله همدل» در خراسان شمالی با رویکرد روایتگری و نشر خوبی‌ها

آغاز طرح «محله همدل» در خراسان شمالی با رویکرد روایتگری و نشر خوبی‌ها
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: هدف اصلی مهرواره محله همدل همدلی و حل مشکلات محله توسط مردم آن محله می‌باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در ستاد برنامه‌ریزی مهرواره محله همدل اظهار کرد: تلاش ما در سازمان تبلیغات روایتگری صحیح و نشر این خوبی‌ها در سطح جامعه است.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از رسانه برای زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: دشمن تمام‌قد و با استفاده از تمام امکانات سمعی و بصری خود در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود تلاش می‌کنند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده تا به این طریق بتواند نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

وی ادامه داد: البته دشمنی دشمنان قسم‌خورده با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و آن‌ها هرروز و به روش‌های گوناگون تلاش می‌کنند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: متأسفانه واقعیت‌های کشور، پیشرفت‌ها و دستاوردها برای مردم به‌درستی بیان نمی‌شود و جنگ حق و باطل ادامه دارد و هرروز دشمن یک توطئه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود تا آن‌ها بتوانند با دیده باز با دسیسه‌های دشمنان مقابله کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تمامی عرصه‌ها مورد تأکید رهبری است و در سخنرانی نوروزی اقتصاد دولتی را مضر دانستند.

وی اظهار داشت: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و… نمی‌توانند به‌تنهایی بر مشکلات غلبه کنند و ما باید از ظرفیت مردم و بسیج مردمی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رفیعی ادامه داد: تجربه نشان داده است که هرکجا از مردم استفاده کردیم مشکلات حل شد و مردم همواره حماسه خلق می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هدف از برگزاری مهرواره محله همدل زنده نگه‌داشتن باورهای اسلامی است که در رگ و پیوند جوانان ما تنیده شده است و باید با راهکارهای مناسب این باورها را حفظ و تقویت کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات