۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۹۸۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری نهمین کارگاه آموزشی حجاب برتر به میزبانی مدرسه خواهران نورآباد

برگزاری نهمین کارگاه آموزشی حجاب برتر به میزبانی مدرسه خواهران نورآباد
عزیزی با اشاره به برگزاری سلسله کارگاه های پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزی گفت: نهمین دوره با محوریت حجاب برتر به میزبانی مدرسه علمیه نورآباد برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به راه اندازی سمن های دانش آموختگان ویژه مدیران، معاونان، دبیران و اعضای مجمع دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان لرستان، بیان داشت: این سازمان ها در زمینه های گوناگون دینی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه ایجاد و راه اندازی سمن ها در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است، افزود: طلاب پس از فارغ التحصیلی با راه اندازی این سمن ها می توانند در ارتقای فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه و کاهش آسیب ها یاری رسان سایر نهادها و دستگاه ها باشند

وی در ادامه به برگزاری ‌نهمین ‌‌کارگاه از سلسله کارگاه های پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف با عنوان «حجاب‌برتر» اشاره کرد و گفت: این دوره با محوریت ارائه شیوه‌های خاص تبلیغ برای نوجوان ‌و پاسخگویی به شبهات حجاب دانش‌آموزان برگزار می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: مخاطب ‌نهمین ‌‌کارگاه از سلسله کارگاه های پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی طلاب حوزه‌علمیه‌‌ فاطمیه(س) شهرستان الیگودرز، دانش آموختگان و مبلغان طرح امین هستند.

وی بیان کرد: دوره های آموزشی حجاب و عفاف با همکاری معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران، مدارس علمیه و مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات