۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۲۹۷۷۰
امام جمعه موقت سرپل ذهاب:

مشکلات و نارسایی در کشور باید بیان و حل شوند

مشکلات و نارسایی در کشور باید بیان و حل شوند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: جمهوری اسلامی و انقلاب برای کشور دستاوردهای بزرگی داشته است البته مشکلات و نواقصی هم وجود دارد که باید بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: خداوند همواره با مردم است اما نگاه و توجه ویژه خداوند مختص مومنین و اهل تقوا می باشد.

امام جمعه موقت سرپل ذهاب افزود: رهبر انقلاب در سخنانی به ملت بزرگ ایران اظهار ارادت کردند و لازم است که مردم در برابر این اظهار ارادت رهبر انقلاب همیشه در صحنه باشند و در برابر استکبار ایستادگی و مقاومت کنند و مردم در کنار این در صحنه ماندن باید مطالبه گر نیز بوده و در مواردی که لازم است به مسئولین تذکر دهند.

وی با بیان اینکه نعمت جمهوری اسلامی برای ملت ایران نعمت بزرگی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی و انقلاب برای کشور دستاوردهای بزرگی داشته است البته مشکلات و نواقصی هم وجود دارد که باید بیان شود و مسئولین برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه به عید سعید مبعث اشاره کرد و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این عید سعید، یادآور شد: روز مبعث پیامبر خاتم، عید سعیدی است و پیامبر مهر و رحمت که برای نجات بشریت از سوی خداوند برای انسانها فرستاده شد و خداوند با انسانها اتمام حجت کرد که رسولان خود را برای هدایت انسانها فرستاده است و دیگر بهانه ای برای مردم وجود نداشته باشد.

این استاد حوزه افزود: سه روز پایانی ماه رجب بسیار پرفضیلت است و روزه گرفتن در این روزها اجر و ثواب بسیاری دارد که باید از این فرصت مغتنمی به بهترین نحو استفاده کند.

امام جمعه موقت سرپل ذهاب بیان داشت: ماه شعبان در پیش است که مناسبت‌های مبارک بسیاری دارد و میلاد امام حسین (ع) ، حضرت ابالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و منجی عالم بشریت امام زمان (عج) در این ماه مبارک است./1400/

ارسال نظرات