۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۷۶۰
مدیرکل انتخابات شورای نگهبان:

مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت است

مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت است
اصفهان – زمانی مبانی اصلی انقلاب اسلامی را ایجاد عدالت دانست و گفت: در راس این نظام یک رهبر نخبه وجود دارد که هم صادق است و هم بر مبنای عدالت حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، امین الله زمانی صبح امروز در جمع شبکه ناظران شهرستان کاشان پیشرفت‌های کنونی کشور را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مرور تاریخ ایران و تحولات جهانی ناشی از عظمت انقلاب اسلامی بهترین سند برای نسل جوان امروز است.

وی با اشاره به اینکه به باور مورخین تمدن سازی در کشور ایران با ظهور اسلام شکل و در دوران صفویه به اوج رسید، افزود: اسلام در کشور‌های مختلف تولید علم و فرهنگ و تمدن کرد و ایران نیز سهم زیادی در تولید علم در جهان داشته است.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان ادامه داد: بیشترین تحولات فرهنگی و تمدن سازی در منطقه ایران بوده است و این باعث شده است که یهود تلاش کند که این سابقه درخشان برای مردم ناشناخته باقی بماند تا مسیر پیشرفت از ملت ایران گرفته شود.

زمانی با اشاره به اینکه نظام پادشاهی و پهلوی هیچ دستاوردی برای مردم ایران نداشت و یهود اجازه نمی‌داد ماهیت فرهنگی ایران آشکار شود، اظهار داشت: در دوران پهلوی خود تحقیری را در کشور رواج دادند و در اوج خود تحقیری، انقلاب در کشور بر مبنای هویت ایرانی اسلامی شکل گرفت.

به گفته وی طی یک قرن گذشته تنها علمای شیعه در مقابل استعمار فرهنگی غرب مقاومت کردند و امروز نیز بر اثر خودباوری و پیشرفت‌های کشور، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابرقدرت یاد می‌شود.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان ادامه داد: در دوره پهلوی هیچ اثری از توسعه زیرساخت‌های کشور وجود نداشت در حالیکه طی بیش از چهار دهه گذشته و به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۹۷ درصد توسعه زیرساختی و زیربنایی داشته ایم.

وی با بیان اینکه یهود و استکبار جهانی تلاش می‌کند تا ماهیت فرهنگی ایران را دراذهان عمومی کم رنگ نشان دهد، گفت: در حال حاضرکشور در تمامی حوزه‌های علمی و تمدنی و تولید دانش در حال پیشرفت است و طبیعی است که دشمن در مقابل این تمدن سازی احساس خطر می‌کند.

زمانی با تأکید بر خود باوری عمومی بین مردم به ویژه قشر دانش آموز برای ماهیت انقلاب اسلامی، گفت: وظیفه همه ما مقاومت، جهاد، تبیین و بازگویی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان جهان را نسبت به الگوی انقلاب اسلامی تاثیرپذیر دانست، افزود: مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایجاد عدالت است که در راس این نظام یک رهبر نخبه وجود دارد که هم صادق است و هم بر مبنای عدالت حرکت می‌کند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات