۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۲۹۴۲۰
فجر ۴۴؛

وزیر اطلاعات: راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت نمایی مردم ایران در برابر بدخواهان نظام است

وزیر اطلاعات: راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت نمایی مردم ایران در برابر بدخواهان نظام است
حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: 22 بهمن هرسال قدرت نمایی ملت ایران در مقابل ظالمین و دشمنان نظام است و امروز تحقق آنرا در خیابان های ایران می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیست و دوم بهمن ماه هرسال قدرت نمایی ملت ایران در مقابل تمام ظالمین و دشمنان سراسر جهان است و امروز تحقق آن در خیابان های ایران بر علیه ظلم و جور در سراسر دنیا را می بینیم.

وی در ادامه افزود: باید دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که در تجمع امروز ۲۲ بهمن در سراسر کشور برای نابودی، ذلت، خزلان، شکست دشمنان و شکست تمام توطئه‌های امروز و آینده بدخواهان انقلاب اسلامی کافی است.

وزیر اطلاعات با اشاره به حضور پرشور جوانان و دهه هشتاد و دهه نودی ها در راهپیمایی امسال اظهار داشت: حضور پرشور جوانان در صحنه همان پیامی است که رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی همواره درباره جوانان مطرح می کنند که پایه، اساس و بنیان انقلاب اسلامی را جوانان کشور اداره می‌کنند که نمود آن در چنین روزهایی است.

ارسال نظرات