۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۷۲۶۳۷۸

پذیرش کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲

پذیرش کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲
مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی از میان طلاب علوم دینی برای سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به دو صورت حضوری و مجازی دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی از میان طلاب علوم دینی برای سال 1403-1402 به دو صورت حضوری و مجازی دانش پژوه می پذیرد.

دوره حضوری در 13 رشته ویژه برادران: علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی، اقتصاد، حقوق، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم سیاسی و دوره نیمه‌حضوری در 7 رشته ویژه برادران و خواهران: علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی برگزار می شود.

مزایای شرکت در این دوره، آشنایی طلاب با مبانی اندیشه‌های اسلامی در رشته‌های علوم انسانی، اعطای دانش‌نامه رسمی کارشناسی وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته‌های علوم انسانی با رویکرد اسلامی و پرداخت شهریه «ویژه دوره حضوری».

شرایط داوطلبان برای شرکت در این دوره ها، اتمام سطح یک حوزه علمیه، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی.

محل تحصیل برای متقاضیان دوره حضوری: شهر مقدس قم، تهران و شیراز بوده و محل برگزاری آزمون: قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، اهواز و بابل می باشد.

گفتنی است ثبت نام تا تاریخ 1401/10/20 و آزمون کتبی در روز جمعه 5 اسفند 1401 می باشد

علاقه مندان جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون می توانند به سایت پذیرش موسسه امام خمینی(ره) به نشانی http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره های  02532113618 – 02532113628 – 02532113664 تماس بگیرند.

م/

 

ارسال نظرات