۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۲۵۵۵۰

فراخوان ایده و طرح برای ارتباط حوزه با طلاب فعال در آموزش و پرورش

فراخوان ایده و طرح برای ارتباط حوزه با طلاب فعال در آموزش و پرورش
مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه‌ با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز تربیت معلّم مبلّغ حوزه‌های علمیه با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.

راهکارهای گسترش و تقویت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش، شیوه های ارتقای مهارت‌های تبلیغی طلاب در مدارس، ارتقای نقش تبلیغی طلبه معلمان، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی برای طلبه معلمان، راه‌اندازی و هدایت مجلات علمی شیوه های تقویت طلاب فعال در زمینه های پژوهشی از جمله محورهای این فراخوان است.

مخاطبان فراخوان عموم طلاب، اساتید، پژوهشگران؛ بویژه طلاب فعال در آموزش و پرورش می باشد و می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تربیت معلم مبلغ به آدرس https://tmobalegh.cfu.ac.ir یا در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/mobalegh_moalem با ورود به لینک مربوطه نسبت به تکمیل و ارسال فرم شرکت در فراخوان آن اقدام کنند.

آخرین مهلت ارسال ایده ها و طرح ها نیز ۳۰ آذر ماه می باشد و به آثار برتر جوایزی اعطا خواهد شد.

ارسال نظرات