۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۵۵۳۰

فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» منتشر شد + دانلود فایل

فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» منتشر شد + دانلود فایل
به همت گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» ویژه مبلغان منتشر شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی آزادیان، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگویی از انتشار فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» خبرداد.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با هدف گسترش و تعمیق معارف فاطمی، تبیین فضائل، مناقب و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه سلام الله علیها و نیز تهیه محتوای متقن و مستند جهت استفاده مبلغان و فعالان فرهنگی سراسز کشور منتشر گردیده است.

حجت الاسلام آزادیان گفت: این ره توشه به 11 موضوع مورد نیاز و کاربردی همچون «بانوی جهاد»، «فاطمه زهرا(س) و جنگ روایتها»، «شُکوه صدیقه طاهره(س) در نگاهی به مُصْحَف فاطمه(س)»، «سیمای حضرت فاطمه(س) در آیینه وحی»، «فلسفه عبادات و احکام الهی از منظر فاطمه زهرا(س)»، «فاطمه زهرا(س) از منظر رسول اعظم(ص)»، «مروری بر وصیتنامه حضرت فاطمه زهرا(س)»، «تبیین حجاب و عفاف در سیره حضرت زهرا(س)»، «وظایف مسلمانان از نگاه حضرت زهرا(س)»، «جلوههای فاطمی در دفاع مقدس» و «مراسم فاطمیه و شیوه‌های خنثی سازی فتنه‌های دشمنان» پرداخته است.

سردبیر فصلنامه ره توشه ادامه داد: گروه تولید محتوا این افتخار را دارد که با فراهم نمودن مطالب و متونی متقن، کاربردی و روزآمد، بخشی از نیازهای تبلیغی و فرهنگی مبلغان گرامی را تأمین نماید؛ به همین جهت مبلغان معزز برای دریافت «ره توشه ایام فاطمیه» و تمامی ره توشه های تبلیغی منتشر شده در سال های گذشته به سامانۀ ره توشه به نشانی rahtoosheh.dte.ir مراجعه و از مطالب آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: مبلغان ارجمند و نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات علمی، فرهنگی و تبلیغی خود را برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق می گیرد.

رئیس گروه تولید محتوا ابراز کرد: مبلغان محترم می توانند جهت ارتقای محتوای ره توشه ها پیشنهادهای سازندۀ خود را از طریق سامانه ره توشه ارسال کنند. 

دریافت فایل

ارسال نظرات