۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۲۶۹۶

همسویی افراد موثر فرقه گنابادی با رسانه‌های معاند در اغتشاشات

همسویی افراد موثر فرقه گنابادی با رسانه‌های معاند در اغتشاشات
در ادامه پروژه کشته‌سازی توسط معاندین و رسانه‌های آنان، این بار نیز رسانه های معاند، فوت فرشته احمدی در شهر مهاباد را به ماموران امنیتی جمهوری اسلامی نسبت دادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در ادامه پروژه کشته‌سازی توسط معاندین و رسانه‌های آنان، این بار نیز رسانه های معاند در تاریخ 8 آبان 1401 فوت فرشته احمدی در شهر مهاباد را به ماموران امنیتی جمهوری اسلامی نسبت دادند.

رسانه های معاند با سوء استفاده از عکس و فیلم دختر خردسال او که بر سر مزار مادرش در حال گریه کردن است، به دنبال بهره برداری رسانه‌ای به نفع خود و علیه جمهوری اسلامی هستند.

در همین راستا رضا و رحمت اله تابنده فرزندان علی تابنده قطب اسبق دراویش گنابادی و نیز مسعود رخشان مدیر رسانه‌های دراویش گنابادی با انتشار عکس این دختر خردسال همسو با رسانه‌های معاند و افرادی مانند مسیح علینژاد و رعنا رحیم‌پور مجری بی‌بی‌سی فارسی، شروع به هشتگ‌سازی برای این دختر خردسال کردند.

این در حالیست که افراد مذکور فرقه گنابادی در حادثه تروریستی شاهچراغ، نسبت به شهدای حادثه تروریستی از جمله آرتین کودک خردسالی که پدر، مادر و برادرش فجیعانه توسط عوامل داعش به خاک و خون کشیده شدند، سکوت مطلق اختیار کردند و هیچ گونه واکنشی نشان ندادند.

رفتار گزینشی و نفاق‌گونه فعالان رسانه ای دراویش گنابادی در اتفاقات دیگر نیز مسبوق به سابقه بوده است.

همسویی افراد موثر فرقه گنابادی با رسانه‌های معاند در اغتشاشات

ارسال نظرات