حقیقت انقلاب اسلامی در قالب محتواهای تبلیغی به جوانان معرفی شود
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجتالاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی که در سالن شهید زین الدین سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به تولیدات مختلف محتوایی در سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تولیدهای محتوایی مناسب با همت تولیدکنندگان محتوای تبلیغی، موجب تحیّر عناصر مختلف در حوزه های مدیریتی و سیاستگذاری تبلیغ است که امروزه جمعی توانسته است در وسط میدان تبلیغ ایستاده و حرف را بفهمد و با کارشناسان مرتبط نشست و برخاست کرده و با تولید نظامات اندیشه ای نسبت به تولید محتوا و قراردهی آنها در دست مبلغین گام هایی بردارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید ملزومات تبلیغ اعم از سیاستگذاریها، محتوا های تبلیغی و حتی طراحی های آن از درون هویت های تبلیغی شکل بگیرد و در میدان عمل به منصه ظهور در آید.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: عرصه های مورد نیاز محتوای تبلیغ آنقدر متعدد و متکثر هستند که اساساً به آنها فکر نشده و فرصتی برای گفت وگو در پیرامون مسائل مربوط به تبلیغ و یا هیئات مذهبی پیدا نشده است؛ علاوه بر اینکه طرح بحث های مناسبی با مخاطبان نیز ارائه نگردیده است و ضرورت دارد که این کمبودها و کاستی ها جبران شده و خلاها پر شود.
حجتالاسلام عزت زمانی بیان داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند «هیئت کانون جهاد تبیین است» باید محتواهای لازم برای اینکه هیئات چگونه می توانند کانون جهاد تبیین باشند تهیه و به آنها ارائه شود و یا نظامات محتوایی هیئت ها تولید شده و طرح های لازم برای رسیدن به مقاصد مطلوب آماده و مهیا شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان افزود: باید در تولیدات محتوایی حقیقت انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کرده و انتقال دهیم تا جوانان هویت خود را شناخته و تقویت و جلوه های ظهور و بروز انقلاب اسلامی را مشاهده کنند که برای رسیدن به این هدف باید این جنس از تولیدات محتوایی افزون تر و بیشتر شود.