۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۲۰۶۵۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند

مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند
حجت الاسلام مهدوی نیا به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با مدیر و معاونین حوزه های علمیه لرستان، با اشاره به اهمیت توجه به مسأله امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه واجب همچون نماز است یادگرفتنی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با تأکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که امر به معروف و نهی از منکر کجا و چگونه انجام شود، افزود: در این راستا برگزاری دوره های آموزشی مورد توجه است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغان حوزه  علمیه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، خاطرنشان کرد: منبری که در اختیار مبلغان دینی قرار دارد بهترین ابزار برای تبیین و تبلیغ و گفتمان سازی عمومی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا عنوان کرد: در راستای برگزاری و عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی ضروری است.

وی در ادامه اظهار کرد: بومی سازی کردن تفاهم نامه کلی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های علمیه کشورضروری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خاطرنشان کرد: توجه به نظرات و پیشنهادات و ابهامات در مورد طرح جامع عفاف و حجاب و در گامی دیگر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و مبلغان دینی برای تبلیغ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر از دیگر مسائل مهم و مورد توجه است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات