۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۸۹۰۶
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

رژیم صهیونیستی بزرگترین منکر جهان امروز است

رژیم صهیونیستی بزرگترین منکر جهان امروز است
هاشمی طباطبایی اسرائیل را بزرگترین منکر عالم برشمرد و گفت: برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر واجب است قدرت برای انجام این کار در همه عرصه‌های لازم کسب شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه بین‌المللی فعالان امر به معروف و نهی از منکر که در سالن‌ همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزار شد گفت: امروز اربعین یعنی ادامه مسیر کاروان کربلا در زیر پرچم امام زمان(عج) تا بیت المقدس، چرا که در حال حاضر مظهر ظلم و ستم جهانی اسرائیل غاصب است و باید برای نابودی کاخ یزیدی آنها اقدام کرد.

وی با اشاره به این که بقای اسلام به امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر است، اظهار کرد: امام حسین (ع) در این مدت چند ماهه حضور در مکه با رسانه ای کردن امر به معروف و نهی از منکر مسلمانان را بیدار و بصیرت افزایی کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه نهضت امام حسین(ع) نقشه راهبردی برای حرکت مسلمانان در مسیر شناخت حق و باطل است، تصریح کرد: امام با شعارهای خود از ابتدای حرکت تا روز عاشورا جهاد تبیین کردند و پیام خود را تا قیام قیامت برای همگان به یادگار گذاشتند و حرکت اربعین تجدید عهدی با امام حسین و حرکت بر مبنای پیام امام در روز عاشورا است.

هاشمی گلپایگانی با تاکید بر این که نخستین رکن امر به معروف و نهی از منکر کسب قدرت است، خاطرنشان کرد: برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر واجب است قدرت برای انجام این کار در همه عرصه‌های لازم کسب شود.

وی افزود: کسب قدرت و استفاده از عقلانیت رکن موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر است، باید برای ترویج روز افزون این فریضه در جامعه ظرفیت‌های پراکنده مردمی را دور هم جمع کرد.

هاشمی گلپایگانی با تشریح اینکه ما اهل حرب با دشمنان اهل بیت هستیم، تصریح کرد: پیکار و مقاومت ما در مقابل صهیونیست ها از اینجا نشأت می گیرد که آنها مخالف نظام امام حسین (ع) هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه باید کاخ یزیدیان زمان خود را بشناسیم اظهار داشت: اربعین یعنی حرکت به سوی شناخت یزیدیان زمان در کل عالم و امروز منکر جهانی ما اسرائیل است.

وی با بیان اینکه نسبت به شیوه ورود بانوان به ورزشگاه ها از دولت سیزدهم گلایه مند هستیم، ابراز کرد: ورود بانوان به ورشگاه که گناه نیست بلکه بی مدیریتی هایی که در ورزشگاه ها ایجاد می شود، حرام و خلاف است، اگر دولت سیزدهم را اجبار به ورود بانوان کرده اند پس شرایطی مهیا کنید تا بخشی از ورزشگاه خانوادگی شود و به این وسیله جلوی ناهنجاری ها گرفته شود.

هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه امام فرمودند با سینما مخالف نیستیم بلکه با فحشا مخالفیم، افزود: ما با ورزش کردن بانوان مخالف نیستیم بلکه با این سرافکندگی ها مخالفیم، با بد سلیقگی مسؤولان مخالف هستیم، از دولت انقلابی توقع داریم به این مسائل پیگیری و ورود جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر وزارت خانه ای باید شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد، تصریح کرد: وزیر گردشگری حاضر به انجام این کار نیست، آقای رئیس جمهور به او تذکر داده اما باز انجام نمی دهد، به عقیده ما این حرکت بازی سیاسی است تا روزی بگویند ما مخالفیم و موج سواری کنند و با مقابله با امر به معروف و نهی از منکر رای بیاورند.

ارسال نظرات