۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۱۶۰۳۰
حجت الاسلام طباطبایی:

مرحله نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد

مرحله نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد
خوزستان_مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: مرحله نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبداللطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه و بانوان شاغل در رده‌های نیروی زمینی سپاه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب کشور خبرداد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، مفاهیم قرآن کریم و اذان برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد مشارکت کنندگان کارکنان پایور، وظیفه و بانوان شاغل در رده‌های نیروی زمینی سپاه عنوان داشت: ۱۳۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه و خواهران شاغل رده‌های نیروی زمینی سپاه در این مسابقات مقدماتی قرآن کریم شرکت داشتند که از این تعداد ۵ نفر خواهر و ۱۲۵ برادر هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت (عج) نیروی زمینی سپاه در پایان هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم در بین کارکنان سپاه دانست و بیان کرد: کارکنان با مأنوس شدن با این نسخه نجات‌دهنده بشریت از همه خطرات بیمه می‌شوند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات