۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۱۵۶۷۷
پشیوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

هماهنگی و همراهی مردم و حاکمان در نمایشگاه روایت تبلیغ به خوبی دیده می‌شود

هماهنگی و همراهی مردم و حاکمان در نمایشگاه روایت تبلیغ به خوبی دیده می‌شود
اصفهان _ اسقف کاشجیان گفت: هماهنگی و همراهی مردم و حاکمان در نمایشگاه روایت تبلیغ به خوبی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اسقف سیپان کاشجیان پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران، ظهر امروز در نشست سران ادیان توحیدی در نمایشگاه روایت تبلیغ، با بیان اینکه نمایشگاه و سخنرانی‌های همایش باعث شده که طرح‌های جدیدی در ذهنم ایجاد بشود، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و ثمرات و ویژگی‌های بسیاری داشته است، ثمرات این فعالیت‌ها در نمایشگاه روایت تبلیغ به خوبی قابل مشاهده است.

وی در ادامه افزود: تا کنون عمق این فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی را به این دقت و زیبایی ندیده بودم و این نمایشگاه باعث شده است که سطح آشنایی ما با فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی بسیار بالا برود و بتوانیم با عمق عظمت این فعالیت‌ها آشنا بشویم.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران خاطرنشان کرد: هماهنگی و همراهی مردم و حاکمان در نمایشگاه روایت تبلیغ به خوبی دیده می‌شود، باید ایمان عملی خود را در دو کفه ترازو قرار بدهیم و ببینیم در کدام قسمت به وظایف خود عمل کردیم و در کدام قسمت کم کاری کردیم تا کم کاری‌هایمان را جبران کنیم.

اسقف کاشجیان با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی با اهداف مقدسی ایجاد شده است، تصریح کرد: مدیران دفتر تبلیغات اسلامی افرادی توانمند و کوشا هستند و باید برای آنها آرزوی موفقیت کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات