۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۱۴۹۰۰
امام جمعه آبادان:

بی حجابی ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

بی حجابی ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است
خوزستان - حجت الاسلام غبیشاوی گفت: در جامعه‌ ای که حجاب و عفاف در بین زنان و مردان وجود نداشته باشد، خطر آنان را تهدید کرده و افراد احساس آرامش نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در این شهرستان با بیان اینکه غدیر تنها یک حادثه و ‌واقعه نیست اظهار کرد: غدیر را می‌توان مهرشایستگی بر ایمان و اخلاص امیرالمؤمنین در ادامه رسالت پیامبر اسلام(ص) دانست.

خطیب جمعه آبادان با تأکید بر اهمیت امامت و ولایت در دین اسلام عنوان کرد: دین اسلام بدون امامت و ‌ولایت ناقص است به گونه‌ای که اگر پیامبر اسلام (ص) به این دستور الهی عمل نکند، گویی رسالت خود را انجام نداده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید غدیر تصریح کرد: مراسم عید غدیر در سال جاری باید با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی در پایان ریشه برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را عدم رعایت عفاف و حجاب دانست و گفت: در جامعه‌ ای که حجاب و عفاف در بین زنان و مردان وجود نداشته باشد، خطر آنان را تهدید کرده و افراد احساس آرامش نمی‌کنند./٩۴۵۴/

ارسال نظرات