۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۱۴۴۸۶
امام جمعه موقت دزفول تأکید کرد؛

ضرورت افزایش نظارت‌ بر قیمت کالاها

ضرورت افزایش نظارت‌ بر قیمت کالاها
خوزستان حجت الاسلام بیگدلی گفت: در حال حاضر برخی از سودجویان خون مردم را می‌مکند و آن‌ها را دچار سختی و مشکلات معیشتی می‌کنند که باید با آنها به شدت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلای امام علی(ع) این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: عید قربان عید بازگشت همه چیز به سمت خداوند متعال است.

امام جمعه موقت دزفول یکی از نکات مهم عبادت خداوند متعال را رسیدن به ولایت دانست و عنوان کرد: ولایتمداری و مودت اهل بیت(ع) را باید به خوبی نشان داده شود،همانطور که کوفیان در دل نسبت به اهل بیت(ع) محبت داشتند اما در عمل شمشیرهای خود را رو به روی آن‌ها گرفتند.

‌حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت: یکی از اسامی غدیر را یوم الاطعام است؛ بنابراین در این روز سفارش شده مومنان به اندازه یک دانه خرما همدیگر را اطعام کنند و به نیازمندان توجه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خرابی‌های باقی‌مانده از سوی دولت گذشته اشاره داشت و افزود: دولت جدید باید ویرانی‌های باقی مانده از سوی دولت گذشته را جبران کند اکنون مردم فهیم ما مشکلات را می‌دانند و از مسئولان انقلابی و جهادی خواهان کوتاه کردن دست‌های پنهان و ظالم توطئه گر و زیاده خواه در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی هستند.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه برخی سودجویان در این شرایط آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، ادامه داد: در حال حاضر برخی از سودجویان خون مردم را می‌مکند و آنها را دچار سختی و مشکلات معیشتی می‌کنند که باید با آن‌ها به شدت برخورد شود.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها را برای جلوگیری از گرانی‌ها گفت: انتظار می‌رود همان اقتداری که ایران در خارج از کشور نشان داده در داخل کشور نیز نمایان شود./٩۴۵۴/

ارسال نظرات