۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۱۱۲۷۱
امام جمعه ساری:

به خط امام راحل توجه کنیم / آمریکا از اندیشه امام خمینی به شدت می هراسد

به خط امام راحل توجه کنیم / آمریکا از اندیشه امام خمینی به شدت می هراسد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه امام منهای خط امام تحریف و دروغ بزرگ است، گفت: آمریکا از اندیشه امام خمینی به شدت می هراسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را یک حقیقت همیشه زنده دانست و گفت: دشمنان نمی توانند حقیقت امام را تحریف کنند.

وی با اشاره به 33 سال رهبری موفق مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) افزود: با مدیریت موفق ایشان انقلاب از گردنه ها، بحران ها و پیچ های تاریخی مهمی به سلامت عبور کرده است.

امام جمعه ساری بر ضرورت ادامه راه امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: امام راحل از ما استقامت، صبر، پایداری، روحیه استکبار ستیزی، اسلام سیاسی، انقلابی و ناب محمدی می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه امروز عده ای به دنبال تحریف امام راحل هستند، افزود: این عده می خواهند امام منهای خط امام را تجلیل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه امام منهای خط امام تحریف و دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: امام با خط امام یک حقیقت بزرگ و غیر قابل فراموشی است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه خط امام خمینی(ره) خط استکبار ستیزی، سازش ناپذیری با استکبار، ظالمان و صهیونیست ها است، تصریح کرد: آمریکا از تجلیل امام بدون خط امام راضی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از خط امام، تفکر سیاسی و انقلابی امام و مشی سیاسی و سیره سیاسی ایشان هراس دارد، افزود: ما باید به خط امام توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانیم حیط زیست اشاره کرد و با بیان این که در مازندران مشکلات زیست محیطی بسیاری داریم، افزود: مردم و مسؤولان باید نسبت به محیط زیست دغدغه، توجه و اهمیت بیشتری داشته باشند..

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه نباید به بهانه حفظ محیط زیست استقرار صنایع مهم را از این استان حذف کنیم، خاطرنشان کرد: باید زمینه به وجود آوردن و راه انداختن خطوط تولید و پروژه های صنعتی بزرگ را در این استان فراهم کنیم و نباید اجرای این پروژه های مهم را به بهانه محیط زیست از مازندران گریزان کنیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات