۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۰۶۰۰۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد:

برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان کرمانشاه

برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: امسال نیز همچون ادوار گذشته برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ماه مبارک رمضان پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اهم برنامه های اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان جلسات جزء خوانی، محافل انس با قرآن کریم و تفسیر آیات الهی به همت اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی گفت: امسال نیز همچون ادوار گذشته برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهر کرمانشاه ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم در استان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار خواهد شد که همزمان به صورت زنده از شبکه استانی زاگرس نیز پخش می شود.

حجت‌ الاسلام صالحی گفت: همچنین از نیمه ماه رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا پایان لیالی قدر جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور مفسران مطرح استانی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم طاق بستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم اظهار داشت: این طرح و تهیه بسته های معیشتی یک طرح سراسری بود که دومین مرحله از آن در روز دوازده فروردین با نام و یاد حضرت ولی عصر و منجی عالم بشریت ۱۰۰۰ بسته معیشتی با هدف کمک به خانواده های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان  کرد: در این روز همچنین ۵۰۰ پرس غذای گرم در آستان مقدس امامزادگان استان کرمانشاه پخت و توزیع شد./1400/

ارسال نظرات