۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۰۴۴۹۹
نماینده ولی فقیه در ساوه:

مهم ترین شرط ظهور، رشد فرهنگی امت اسلامی است

مهم ترین شرط ظهور، رشد فرهنگی امت اسلامی است
حجت الاسلام رحیمی گفت: یکی از برجسته ترین وظایف ما، انتظار فرج است؛ همه منتظران آن حضرت باید ارتش الهی و مسلح باشند و مهمترین شرط ظهور، رشد فرهنگی امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرکزی، حجت الاسلام جعفر رحیمی، نماینده ولی فقیه در ساوه در ابتدای خطبه عامل مهم بى تقوايى را دنياپرستى و خودباختگى در برابر زرق و برق جهان مادى دانست و ابراز داشت: به همین خاطر است که امیرالمومنین(ع) به دنبال بحث تقوا سخن از بى اعتبارى دنيا و ناپايدارى و مصائب و رنج هاى آن مى گويد، تا ريشه هاى بى تقوايى را بسوزاند،

حجت الاسلام رحیمی در  ادامه به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: یکی از برجسته ترین وظایف ما، انتظار فرج است؛ همه منتظران آن حضرت باید ارتش الهی و مسلح باشند و مهمترین شرط ظهور، رشد فرهنگی امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه شهرستان ساوه در ادامه افزود: جامعه ای منتظر است که در فکر اجرای احکام الهی باشد و اگر مسئولی در مسئولیت خود وظیفه اجتماعی و دینی خود را انجام ندهد مسئول منتظر نیست.

امام جمعه ساوه ابراز داشت: امروزه نشانه ها و علامت انتظار، خدمت به مردم و حل و فصل مشکلات جامعه و تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان است؛ چراکه امروزه پرچم سر بلند مهدویت که رنگ و بوی عدل و عدالت وفقه و فقاهت  دارد در دست دستان بت شکن و جانباز رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه شهرستان ساوه مهمترین هدف دشمنان انقلاب اسلامی را تغییر عقاید و طرز تفکر جوانان دانست و اظهار کرد: آنها می دانند که اگر در تفکر جوانان نفوذ کنند در واقع بدنه نظام اسلامی را هدف قرار داده و می توانند به نظام اسلامى ضربه اساسى وارد كنند.

وی در ادامه افزود: اگر جوان ايرانى به شكل آمريكاپسند و استكبارپسند رشد كرد، ديگر آمريكا براى پياده‏ كردن نقشه‏ هاى خود در ايران هزينه ه‏اىی صرف نخواهند کرد؛ چراکه اين جوان خودش مثل نوكر بى‏ جيره براى آن‏ها كار خواهد كرد.

حجت الاسلام رحیمی به در مدار قرار گرفتن ماهواره 2 نور و گام بلند سپاه پاسداران اشاره کرده و اظهار داشت: این اقدام سپاه در شرایط کنونی در واقع نمایشی از قدرت و اقتدار ایران در منطقه است که می‌تواند موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی ایران سنگین کند.

ارسال نظرات