۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۰۲۷۹۸
امام جمعه ساوه عنوان کرد؛

ضعف مدیریت؛ اساسی ترین مشکل امروز کشور

ضعف مدیریت؛ اساسی ترین مشکل امروز کشور
حجت الاسلام رحیمی گفت: امروزه کشور ما بهترین جوان ها و مدیران انقلابی و زیباترین منابع را در اختیار دارد؛ اما آنچه که امروز ما با آن مشکل داریم، مشکل مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مرکزی، نماینده ولی فقیه در ساوه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار مجازی مردم تبریز و یکی دیگر از دیدارهای ایشان با مسؤولان و كارگزاران نظام اضهار کرد: گزینه قطعى ملت ایران در مواجه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‏ها است.

امام جمعه ساوه در ادامه افزود: مطمئناً ما با دشمن جنگ فیزیکی نخواهیم داشت؛ بلكه برخورد ما با آنان، برخورد اراده‏هاست؛ و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‏تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در ساوه اظهار داشت: امروز این کشور بهترین جوان ها و مدیران انقلابی و زیباترین منابع را در اختیاردارد؛ اما آنچه که امروزه ما با آن مشکل داریم، مشکل مدیریت است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به داستان حضرت یوسف ابراز داشت: یوسف پیامبر آنچنان بیابان زدایی کرد و هفت سال کشور قحطی زده را با عقل و درایت مدیریت کرد که هیچ مشکلی پیش نیامد.

امام جمعه ساوه در ادامه افزود: اگر ما در مدیریت کشور انقلابیون را کنار گذاریم و کار را به دست مدیران ضعیف، اهل اختلاس، اهل رومیزی و زیر میزی واگذار کنیم جامعه ای مقاوم و اهل مقاومت نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در ساوه گفت: مادامی که مدیران ارشد ما از کارهای بزرگ بترسند و در سایه حرکت کنند، مشکلات کشور حل نخواهد شد.

امام جمعه ساوه با اشاره به لزوم اجرای بانک داری اسلامی در کشور اظهار کرد: مادامیکه بانک های ما ربوی باشد زندان های ما نیز از ورشکستگان مالی پر خواهد شد و آن وقت است که باید التماس کنیم و با برگزاری جشن های گلریزان موفق به آزادی جمعی از زندانیان شویم.

وی در ادامه افزود: خوب چرا اجازه می دهیم برادران سفیه، یوسف را به چاه اندازند و شهوت­ران­ها وی را زندانی کنند تا یعقوب ها نابینا گردند.

ارسال نظرات