۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۰۳۸۱۰
نماینده ولی فقیه در ساوه مطرح کرد؛

تلاش جبهه استکبار برای تخریب چهره سپاه پاسداران

تلاش جبهه استکبار برای تخریب چهره سپاه پاسداران
امام جمعه ساوه با بیان اینکه آمریکا کدخدای بحران ساز بوده و اصولاً زیست این رژیم با بحران است ابراز داشت: نمونه جدید و اخیر این بحران سازی، جنگ اوکراین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرکزی، حجت الاسلام جعفر رحیمی، نماینده ولی فقیه در ساوه با اشاره به این که آمریکا کدخدای بحران ساز و اصولاً زیست این رژیم با بحران است ابراز داشت: نمونه جدید و اخیر این بحران سازی، جنگ اوکراین است؛ جنگی که اگر چه با حمله روسیه به اوکراین شروع شده است اما حقیقت این است که این بحران سال ها است که با پرچم داری آمریکا شروع شده است.

امام جمعه ساوه با اشاره به شعار هر ایرانی یک درخت، فضاى سبز را عاملى براى كاهش تنش‏ هاى روانى دانست و اظهار کرد: اگر بخواهيم آينده بهترى داشته باشيم، بايد در راه حفظ، احياء و توسعه اين منابع بيش از پيش بكوشيم؛ چراکه در غير اين صورت جهان آينده، جهانى همراه با فقر، گرسنگى و محيط زيستى آلوده و غيرقابل زندگى خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ساوه در ادامه به روز و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و ابراز داشت: ما وقف و صدقه را در حدّ عاطفه تنزّل داده ایم، در حالی که خصیصه اسلام این نیست که به فقیر کمک کنیم؛ بلکه خصیصه اسلام این است که علاوه برکمک به فقیر، فقر را نیز از بین ببریم.

امام جمعه ساوه دوری از فرهنگ اهل بیت(ع) را عامل بسیاری از مشکلات دانست و اظهار داشت: یکی از مشکلات فراوانی که برای مسلمین ایجاد شده است، بی تفاوتی و بی دردی در برابر نیازها، گرفتاری ها و رنج های برادران دینی است؛ چیزی که برخلاف فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در ساوه در ادامه افزود: بررسی های میدانی نشان می دهد که آمریکایی ها و صهیونیست ها و استعمار گران اروپایی و شیوخ مرتجع فاسد با صرف هزینه های میلیاردی و با بهر ه گیری از تمامی ابزار های در اختیار خود مانند شبکه های ماهواره ای و اینترنت، تلاش می کنند تا چهره اسلام و سپاه پاسداران را نزد مردم ایران تخریب کنند.

ارسال نظرات