۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۰۳۵۵۳
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در گفت‌وگو با رسا:

حمایت های مردم از آرمان های انقلاب سبب استواری نظام شده است

حمایت های مردم از آرمان های انقلاب سبب استواری نظام شده است
نماینده مجلس خبرگان رهبری حمایت‌های مردم از آرمان‌های انقلاب را سبب استواری نظام دانست و گفت: مبانی تشکیل انقلاب دستیابی به جمهوری اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه افرادی که زندگی و مشی اشرافی دارند، نمی‌توانند مدعی پایبندی به انقلاب باشند، گفت: همان‌گونه که امام راحل فرمودند، باید مشاهده کنیم افرادی که مسلما با پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی و کشور مخالف هستند چه مواضعی را در برابر انقلاب و نظام اسلامی ایران اتخاذ می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: از اول انقلاب تا کنون با دشمنی صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روبه‌رو هستیم و با تشدید تحریم‌ها دشمنی های آنها بیشتر آشکار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه ممکن است هر فردی در داخل کشور ارزیابی خود را از مسیر انقلاب داشته باشد، تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی به ما یاد داده که باید مشاهده کنیم، دشمنان قسم خورده انقلاب که منافع آنها در کشور به طور کلی از بین رفته یا کاهش اساسی یافته، چه مواضعی در برابر پیشرفت آینده انقلاب اتخاذ می کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که هنوز ملت ایران پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: به فضل الهی نظام اسلامی ایران با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت مردم از آرمان های انقلاب در مسیر صحیح قدم برمی دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همان گونه امام راحل(ره) فرمودند مبنای تشکیل انقلاب دستیابی به جمهوری اسلامی بوده که جمهوریت نیز در پرتو اسلام معنا پیدا می کند و به عنوان مردم سالاری دینی تعریف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز حمایت‌های مردم از آرمان های انقلاب را سبب استواری نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همواره مردم در انتخابات حضور پر شور و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود دارند.

نماینده مجلس خبرگان ابراز داشت: محور مقاومت نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی به دستاوردهای بزرگی در منطقه دست یافته، اما دشمنان نتوانستند حضور حاج قاسم سلیمانی را تحمل کنند و ایشان را ناجوانمردانه ترور کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به این معیارها و شاخص‌ها خواهیم دریافت که ما در میسر صحیح انقلاب حرکت می کنیم، گفت: هنوز ضعف ها و سستی ها و سوء مدیریت ها وجود دارد، اما ما می توانستیم بهتر از این عمل کنیم و بهتر در مسیر رشد و توسعه کشور قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به اینکه باید فردای کشور از امروز بهتر باشد، تصریح کرد: باید تمام مسؤولان و دلسوزان انقلاب حیات اجتماعی، معنوی، سیاسی و فرهنگی بهتری را برای نسل بعدی فراهم کنند.

ارسال نظرات