۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۰۱۶۵۲

رسوایی

رسوایی
شنیدن حقیقت به قدری تلخ است که انسان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد اما هرکجا که برود، نمی‌تواند خود را تبرئه کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ماجرا از اینجا شروع شد که دوم بهمن ماه، در شب ولادت بانوی دوگیتی، حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها گفت‌وگویی در شبکه افق و در برنامه جهان آراء با موضوع «نگاهی به چهاردهه سیاستگذاری زنان»، با حضور دکتر فاطمه شجاعی، کارشناس ارشد مطالعات زنان و دکتر عاطفه خادمی، پژوهشگر حوزه سیاستگذاری زنان برگزار شد. این اقدام در این سطح و با این حد از افشاگری بدون هراس آن هم توسط دو بانو، اقدامی بسیار پسندیده بود و به جد می‌توان مدعی شد که فضای رسانه ملی در حوزه زنان، یک گام جدی به پیش رفت.

پس از اظهارات بی‌پرده مهمانان برنامه جهان آراء و مفتضح شدن مسئولان ذی ربط حوزه زن و خانواده در دولت خاتمی و روحانی، سه نفر از آنها یعنی معصومه ابتکار، معاون پیشین امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، زهرا شجاعی، رییس مرکز امور مشارکت زنان و شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت یازدهم با امضای بیانیه‌ای خواستار حضور در برنامه جان آراء شدند؛ درخواست آنان پذیرفته و 11 بهمن ماه برنامه جهان آراء با حضور خانم شجاعی و مولاوردی روی آنتن رفت. البته شایان توجه است که در برنامه 2 بهمن، طیبه سیاوشی، نماینده پیشین مجلس نیز به نمایندگی از اصلاح طلبان دعوت شده ولی نپذیرفته بود.

حتما توصیه می‌شود خوانندگان محترم برنامه 11 بهمن ماه را دیده و دوستان خود را توصیه به مشاهده آن برنامه کنند. در برنامه مذکور بار دیگر رسوایی اصلاح طلبان و لیبرال‌ها عیان شد و اکنون زمان پاسخگویی به فرافکنی رسانه‌های اصلاح طلب است. آنها از کاه، کوه می‌سازند و چه بسیار است دروغ سازی‌های رسانه اصلاح طلب؛ حال آیا ما نباید از قدرت رسانه استفاده کرده و این فضاحت را به گوش تمام ایرانیان برسانیم؟ کسانی که مدعی آزادی بیان هستند، شدیدترین رفتارهای گازانبری را از خود بروز می‌دهند و پشت آنتن زنده تلویزیون اشتباهات خود را ماله می‌کشند. روا است که در اینجا گفته شود «رو که نیست، سنگ پای قزوینه!»

 

جمایت مولاوردی از همجنس بازی

پست تلگرامی مولاوردی که به هم جنس بازی رسمیت می‌بخشد

دست بردارید!

خانم مولاوردی در برنامه جهان آراء گفت: «این‌ها پرونده‌هایی را یا ساختند و یا باز کردند برای برخی افراد و الی الابد می‌خواهند این پرونده‌ها را باز نگه دارند حتی اگر قوه قضاییه این پرونده را مختومه اعلام کرده باشد، این‌ها دست بردار نیستند». در جواب ایشان باید گفت خداوند متعال نیز برخی پرونده‌ها را مختومه نمی‌کند و الی الابد به آنها می‌پردازد؛ «خالدین فیها ابدا». دلیلش نیز تأثیرات کارهای این افراد است که یک امت را بیچاره کرده و از همین رو مستحق چنین مجازاتی هستند و عینا همین موضوع نیز در رابطه با سیاست گذاری‌های دولت‌های منسوب به شما مطرح می‌شود؛ زیرا کارهای شما به خصوص در عرصه فرهنگی یک جامعه را به این روز انداخته و عملا یک نسل را نابود ساخته است. پس پرونده شما نیز در این دنیا حتی پس از رفتنتان بسته نخواهد شد چون ترکش‌هایش هنوز وجود دارد.

و اما مدعیان آزادی بیان چهره اصلی خود را نشان دادند. مولاوردی در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با علت ترک برنامه گفته: در این شرایط با آقای مجری وارد بحث شدیم و اعتراض کردیم و منتظر شدیم که تماس تلفنی را قطع کنند و چون این کار را نکرد و ادامه داد و وقت ما را تمام گرفت و بعد از آن نیز یک خانم دیگر را پشت خط آوردند و نصف بیشتر برنامه رفت و ما هم دیدیم که به زمان پایان برنامه نزدیک می‌شویم و زمانی برای ما باقی نمانده که اگر در اختیار ما قرار بگیرد بخواهیم پاسخ اتهامات واهی این افراد را بدهیم.

جالب‌تر اینکه وی، ما را متهم به تحمل نکردن سخن مخالف می‌کند و می‌گوید: در حال حاضر نیز روی صفحه برنامه جهان‌آراء برنامه شب گذشته سانسور شده است و فقط زمانی که ما از برنامه خارج شدیم و صحبت‌های دو مهمان تلفنی منتشر شده است و حتی «همین چند دقیقه صحبت‌های ما را هم تحمل نکردند اما دم از گفتگو و تحمل منتقد می‌زنند!» شما را به ضرب المثل بالا ارجاع می‌دهم. اولا هنگامی که این دو نفر برنامه را ترک کردند، نفر دومی پشت خط آمد تا برنامه خالی از مهمان نباشد و بنابر تصریح مجری، گفت‌وگوی تلفنی هیچ تصرفی در وقت حضار ندارد و زمان حاضران محفوظ است پس عذر مولاوردی پذیرفته نیست.

 

رسوایی

 

ادله محکمه پسند بیاورید

سیدعلی مجتهدزاده در توییترش خبر داد که امروز به وکالت از خانم‌ها ابتکار، مولاوردی و زهرا شجاعی شکایت از رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر شبکه افق و فاطمه شجاعی به اتهام افترا و نشر اکاذیب در دستگاه قضا ثبت شد انتظار و امید رسیدگی قانونی، منصفانه و شفاف داریم. پیش از این نیز بهروز یاوری، تهیه کننده برنامه جهان آراء در توییترش نوشته بود که «قبل از شروع برنامه روال گفتگو را با خانم ها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم و گفتم در فراخور بحث امکان گفتگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادند.»

مولاوردی نیز در گفت‌وگوی خود با خبرگزاری ایلنا بر این موضوع صحه می‌گذارد و می‌گوید: «پرسیدیم که مهمان تلفنی هم دارند آن‌ها گفتند روال برنامه این است که بعضا مهمان‌هایی را به صورت تلفنی دعوت می‌کنیم ولی در ادامه صحبت‌شان اشاره نکردند که در این برنامه نیز چنین روالی را دارند.» حال باید منتظر فرا رسیدن دادگاه بود و ما می‌دانیم که نتیجه دادگاه چه خواهد بود زیرا آنقدر سند، مدرک و دلیل برای خرابکاری این افراد وجود دارد که چه بسا آنها را به حبس ابد برساند. از جمله این ادله، بنابر گزارش ایرنا در 2 مرداد 1379 برابر با 23 جولای 2000 است که اولین کارگاه آموزشی «حقوق انسانی زنان و دختران ویژه آموزش گیرندگان» با همکاری یونیسف مرداد ماه جاری در استان‌ها و روستاها برگزار شد که به تصریح مدیر پروژه، محتوای آموزش این پروژه براساس استانداردهای پذیرفته در سطح جهان تدوین شده است!

همچنین در جلسه‌ای که مهر 94 با عنوان «نشست تخصصی سلامت زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن فروشی» برگزار شد، مینو محرز به عنوان کارشناس پزشکی نشست مذکور گفت: «پیشنهاد ما احداث کلینیک زنان آسیب پذیر، آموزش و توانمندسازی زنان آسیب پذیر، ارائه خدمات تخصصی بهداشت، ویزیت پزشک متخصص عفونی، ویزیت پزشک متخصص زنان و مامایی، ویزیت روانپزشک و روانشناس، کلینیک سیار با قابلیت غربالگری اولیه بیماری های آموزشی. در نهایت باید بگویم این افراد از جامعه حذف نمی شوند و باید این افراد را سالم نگه داشت تا جامعه سالم بماند.» گفتنی است در جلسه مذکور اسلام هیچ جایگاهی نداشت و یک جامعه شناس، حقوق دان و پزشک این بحث را مطرح کردند که نتیجه‌اش پذیرش «سکس ورکرها» در جامعه بود.

 

تعداد بازدید : 5

فیلم فرار شجاعی و مولاوردی از برنامه جهان آراء

فرهنگ به مثابه هوایی است که تنفس می‌شود

همانطور که مطرح شد، از سال 79 جزوه‌ای با استانداردهای جهانی برای تربیت زنان و دختران به جای جای ایران به خصوص روستاها فرستاده شد و در مراکز رسمی چون استانداری‌ها تدریس می‌شد. محتوای جزوه در برنامه 2 بهمن جهان آراء توسط خانم فاطمه شجاعی مطرح شد که می‌توان عامل بی‌حجابی و بی‌عفتی امروز را آموزش‌های زودهنگام و غلط آن روزگار دانست. دختران دیروز مادران و زنان امروز هستند و کسی که از بچگی در صفحه 71 آن جزوه به او آموخته باشند «زنان به عنوان موجودات جنسی و هم تولید مثل کننده شناخته می شوند و بدون هیچ قید و شرط صریحی درباره سن از حقوق اساسی برای تصمیم‌گیری آزادانه در زمینه پرداختن به امور جنسی بهره‌مند اند»، طبیعتا وقتی کمی آزادی عمل پیدا کرد به سختی می‌توان او را کنترل کرد.

اما وظیفه حوزه علمیه و دولت انقلابی است که با فرهنگ سازی نسل بعدی را دریابد زیرا همانگونه که رهبری تصریح کردند، فرهنگ به مثابه هوایی است که مردم تنفس می‌کنند و اگر هوا مسموم و آلوده بود تمام آحاد جامعه گرفتار می‌شوند. شرط اصلاح روند بررسی مشکلات، زمینه‌ها و علت‌های آن است البته به این شرط که برای جبران آن برنامه اجرایی و اسلامی ارائه شود که در این مسأله، حوزه علمیه باید حاضر شود و مسئولان ذی ربط نیز بر این کار همت بگمارند.

ضمنا باید یادآور شد که لازمه به نتیجه رسیدن این کار مفتضح کردن بانیان وضع موجود است تا مبادا دوباره همین افراد با شعارهای زیبا مردم را فریب دهند و عنان کار را در دست بگیرند. جزوه‌های آموزشی را با اسم زیبا و با تأکید بر اینکه بومی سازی شده چاپ و منتشر کردند درصورتی که هیچ تغییری نکرده بود و همان استانداردهای جهانی ضد اسلام، به کودکان و دختران آموزش داده می‌شد.

ارسال نظرات