۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۰۰۸۱۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال ترسیم چهره ای متفاوت از زن مسلمان است

دشمن به دنبال ترسیم چهره ای متفاوت از زن مسلمان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: دشمنان به دنبال ترسیم یک چهره و سیمای بسیار متفاوت از زن مسلمان هستند و برای این کار دست به هر توطئه ای می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی امروز در مراسمی که به منظور پاسداشت مقام زن در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بخش اعظمی از جمعیت جامعه ما را زنان و دختران تشکیل می دهند که این خود برای ما یعنی مسؤولیت در قبال این قشر عظیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: از سوی دیگر زنان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه فرهنگ، دین و اقتصاد هستند که باید با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

این عالم برجسته کرمانشاهی تصریح کرد: بنابراین اولین گام برای حضور بیشتر و تاثیرگذار زنان در جامعه، ایجاد بسترهای مورد نیاز است، زن مسلمان باید به جایگاه واقعی خود برسد تا از گزند اتهام های پوشالین دشمنان در امان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی تاکید داشت: امروز دشمنان به دنبال ترسیم یک چهره و سیمای بسیار متفاوت از زن مسلمان هستند و برای این کار دست به هر توطئه و دسیسه فرهنگی و حتی تحریف تاریخ و... می زنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه زن مسلمان باید برای آینده و زندگی خود از بزرگانی همانند حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب کبری(س) و ... الگوبرداری کند، تاکید داشت: بهترین الگو برای هر زنی، حضرت فاطمه(س) است، این حضرت نماد بارز وفاداری، تدین و اخلاقمداری است.

این استاد حوزوی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که بیگانگان و دین ستیزان الگوی خود را به زن مسلمان تحمیل کنند، نباید اجازه دهیم که نماد زندگی بانوی فرهیخته مسلمان، زنان غربی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار داریم که مراکز فرهنگی و دینی به مانند حوزه های علمیه نقش بیشتری در تبیین جایگاه زن در اسلام داشته باشند، بنابراین باید بسترهای اعتلای هرچه بیشتر بانوان در جامعه اسلامی مهیا شود./1400/پ210/

ارسال نظرات