۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۰۰۰۴۸
از سوی معاون آموزش عالی عراق صورت گرفت؛

درخواست همکاری علمی فرهنگی و پذیرش دانشجوی عراقی در دانشگاه رضوی

درخواست همکاری علمی فرهنگی و پذیرش دانشجوی عراقی در دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - اسعد غنی ضمن حضور در دانشگاه رضوی نسبت به همکاری های علمی بین دانشگاه های عراق و رضوی و نیز پذیرش دانشجوی عراقی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، اسعد غنی، معاون وزیر آموزش عالی عراق ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی،از این نهاد علمی بازدید و با حجت الاسلام خیاط، رییس دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسعد غنی و هیئت همراه در ابتدای این دیدار اطلاعاتی پیرامون فعالیت ها و عملکرد دانشگاه خواستند نظیر رشته ها و مقاطع تحصیلی و تاریخچه تحصیل در دانشگاه و در ادامه از امکان تعاون و همکاری های علمی فرهنگی بین دانشگاه رضوی و دانشگاه های عراق سخن گفتند.

معاون وزیر عراقی ضمن ابراز خرسندی شد از پذیرش دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران نسبت به آنها در دانشگاه رضوی با توجه به نوع تحصیلات و نظام جامع حوزوی و آکادمیک این نهاد علمی ابراز تمایل کرد.

وی از این همکاری به عنوان تجربه جدیدی برای دانشجویان و سیستم آموزش عالی عراق نام برد که می توان به خوبی از آن بهره برد.

در ادامه اسعد غنی درخواست کرد برشوری شامل مشخصات دانشگاه، نظام تحصیلی و رشته ها و مقاطع و نیز مورد تایید بودن دانشگاه از سوی وزارت علوم ثبت و ارائه شود تا در لیست دانشگاه های مورد تایید آموزش عالی عراق قرار گرفته و دانشجوی عراقی در آینده در این نهاد علمی مورد پذیرش قرار بگیرند./933/پ210/

جواد رستمی
ارسال نظرات