۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۹۹۷۲۸
رییس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

اجرای طرح مهراوه اوج با هدف کاهش آسیب های اجتماعی

اجرای طرح مهراوه اوج با هدف کاهش آسیب های اجتماعی
لرستان-حجت الاسلام موسوی گفت: طرح مهراوه اوج با محوریت امامان جماعت مساجد و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید نصراله موسوی، ظهر امروز در جلسه تبیین طرح مهرواره اوج که در دفتر تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد، گفت: طرح «مهرواره اوج» با محوریت مساجد و حضور روحانیت در راستای رفع مشکلات مردم در محلات برگزار می شود.

رییس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به آغاز طرح مهراوه اوج در محلات بروجرد افزود: هدف از برگزاری این طرح خدمت مساجد به مردم با حضور امامان مساجد محلات است.

وی با اشار به اهمیت حضور روحانیت در جامعه اظهار کرد: حضور روحانیت در بین مردم برای کمک به رفع مشکلات محلات و مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در هر محله مؤثر است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در قالب اجرای این طرح «مهراوه اوج»، دوره‌های آموزشی با موضوع مهارت حل مسائل اجتماعی ویژه امامان جماعت مساجد برگزار شده است و این دوره ها ادامه دارد.

وی با اشاره به ظرفیت روحانیت برای کمک به حل معضلات و مشکلات هر محله و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: نقش آفرینی روحانیت و امامان جماعت مساجد برای حل مشکلات هر محله در جهت رفع محرومیت ها مؤثر است.

رییس اداره کل تبلیغات اسلامی بروجرد بیان داشت: اجرای این طرح فرهنگی اجتماعی فرصتی مناسب برای بهره مندی از ظرفیت روحانیت در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و خانواده های کم برخوردار است. /9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی کعبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کیه که مشکلات طلبه ها رو حل کنه. بیشتر مردم فکر میکنن قشر طلبه و. روحانی مرفه هستن در حالی که ما بیشترین مشکلات رو. داریم که کسی برامون حل نمیکنه
0
0