۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۹۸۸۹۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

شهید سلیمانی به صفاتی همانند عرفان، اخلاق و عدالت شهره بود

شهید سلیمانی به صفاتی همانند عرفان، اخلاق و عدالت شهره بود
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: شهید سلیمانی فارغ از اینکه یک فرمانده و یک مبارز بی نظیر تروریست بود در بُعد اخلاقی به صفاتی ارزنده ای همانند عرفان، اخلاق و عدالت شهره بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در زمانی که بشار اسد و حتی پوتین، روسای جمهور سوریه و روسیه از پیروزی مقابل داعش و دیگر گروهک های تروریستی ناامید شده بودند این شهید حاج قاسم سلیمانی بود که به آنان امید دوباره داد و به نوعی پیروزی را در مسیر راه آنها قرار داد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: حاج قاسم نقش کلیدی و تاثیرگذاری در جبهه مقاومت داشت به نحوی که با مدیریت و حضور این شهید، این جبهه در کشورهای منطقه به ویژه در ایران، عراق، لبنان، سوریه و... بسیار قوی تر شد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی فارغ از اینکه یک فرمانده و یک مبارز بی نظیر علیه داعش و تروریست بود در بُعد اخلاقی به صفاتی ارزنده ای همانند عرفان، اخلاق و عدالت شهره بود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه هنوز آثار خدمات شهید سلیمانی در کشور و منطقه قابل مشاهده است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه شهید سلیمانی فرمودند که «ما یک رفیق خوب را از دست دادیم» که این نشان می دهند که این سردار رشید اسلام چه جایگاهی بزرگی داشته و دارد./1400/پ201/

ارسال نظرات