۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۸۷۶۵۰

گزارشی از مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه

گزارشی از مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه
کرمانشاه ـ مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با حضور مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان اسلام آبادغرب منصوب و از خدمات چندین ساله حجت الاسلام روح الله کرمی نیا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت الاسلام کرمی نیا، مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار در حوزه علمیه برای کسانی که دل در گرو اسلام و نظام دارند هرگز شغل نیست، بلکه به نوعی خدمت به اسلام و دین خداست و از ارزش معنوی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امام جمعه موقت اسلام آباد غرب عنوان کرد: در مدت زمان حضور در مدرسه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب افتخار داشتم که طلاب بسیاری را تحویل جامعه دهم که اکنون خود این طلبه ها به عنوان منادیان و هادیان دین در جامعه حضوری مستمر و جهادگونه دارند که این امر باعث طیب خاطر بنده و دیگر همکاران می باشد.

مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم اسلام آباد غرب با وجود بسیاری کاستی ها و مشکلات بازهم دل در گروه دین و این نظام دارند و این مهم را در هشت سال دفاع مقدس به عینه به تمام کشور نشان دادند و امروز نیز شاهد حضور روحانیون برجسته ای در این خطه هستیم.

حجت الاسلام کرمی نیا ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: امیدواریم که حضور حجت الاسلام جعفری در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب منشا ارتقا و توسعه کمی و کیفی این مرکز باشد و طلاب با علم و با تقوایی تحویل جامعه اسلامی دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، عنوان داشت: همه روحانیون و حوزویان استان کرمانشاه شاهد تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام کرمی نیا در کسوت مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب بوده اند که این موضوع قابل ارج و ستایش است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: بی شک حضور افراد متعهد و انقلابی همانند حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در هر مکانی منشا خیر و برکت خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم از توانایی های این روحانی برجسته و انقلابی در سطح استان کرمانشاه نهایت استفاده را ببریم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، از خدمات چندین ساله حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام جعفری به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه منصوب شد./1400/پ202/

ارسال نظرات