۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۸۷۵۳۱
مدیر مدرسه علمیه کنگاور:

صیانت از حریم افراد در فضای مجازی به یک قانون مدون تبدیل شود

صیانت از حریم افراد در فضای مجازی به یک قانون مدون تبدیل شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ملکی گفت: صیانت از حریم افراد در فضای مجازی باید به یک قانون مدون تبدیل شود و اجازه ندهیم که در فضای مجازی با حیثت و شخصیت افراد بازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان کنگاور ضمن تسلیت ایام محرم و صفر در سخنانی اظهار داشت: دشمن هر لحظه و هر ساعت جبهه تقابل با جمهوری اسلامی ایران و این نظام را تغییر می دهد به امید اینکه راهی برای ضربه زدن به این مملکت و ملت پیدا کند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور گفت: زمانی دشمن در صحنه نظامی هجمه های خود را علیه این ملت به کار می برد، زمانی به تحریم های اقتصادی متوسل شد و اکنون با تمام توان به حربه های فرهنگی و جنگ رسانه ای رسیده است و در این راستا تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود در این حوزه را به کار بسته است به امید آنکه به این نظام و ملت ضربه ای وارد کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید اجازه داد که دشمن در فضای مجازی فرصت میدان داری داشته باشد، افزود: اکنون در یک جنگ تمام عیار رسانه ای و تبلیغاتی قرار داریم و اگر نتوانیم که فضای مجازی را مدیریت کنیم بدون تعارف باید گفت که در این تقابل بازنده خواهیم بود.

حجت الاسلام ملکی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کسانی که به عنوان فعالان رسانه ای و فرهنگی شناخته می شوند باید این خطر بزرگ را به خوبی احساس کنند و راهکاری عملی، علمی و تاثیرگذار را برای تقابل با جنگ رسانه ای دشمن پیدا کنند زیرا در جنگ نرم زمان، تخصص و چابکی حرف اول را می زند.

وی با اشاره به اینکه رسانه های کشور باید مورد حمایت دولت باشند، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و به دنبال آن چند برابر شدن فشار مالی بر رسانه ها می طلبد برای اینکه اصحاب قلم دغدغه ای برای مبارزه با جنگ رسانه ای نداشته باشند، متولیان امر به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کاملی از این قشر داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور افزود: خبرنگار و روزنامه نگاری که هنوز ابتدایی ترین نیازهای خود را نمی تواند تأمین کند، بی شک در این تقابل رسانه ای و فرهنگی با دشمنان انقلاب و نظام هرگز نمی تواند موفقیت قابل قبولی داشته باشد، بنابراین می طلبد که مسؤولان امر از شعارگرایی دوری کنند و تلاششان را برای از بین بردن مشکلات این قشر بسیج کنند.

حجت الاسلام ملکی افزود: موضوع دیگری که در سال های اخیر به یکی از دغدغه های دلسوزان نظام تبدیل شده است، بحث مدیریت فضای مجازی است، صیانت از حریم افراد در فضای مجازی باید به یک قانون مدون و لازم الاجرا تبدیل شود، نباید اجازه دهیم که در فضای بی در و پیکر مجازی با حیثت و شخصیت افراد بازی شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با این وجود در سخت ترین روزها شاهد حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران در جبهه فرهنگی انقلاب بوده ایم و امیدواریم با تعامل بیشتر دولت شاهد همسویی و همگرایی بیشتر اصحاب قلم با دولت منتخب باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات