۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۸۷۰۹۵
حجت الاسلام احتشام:

عزاداران حسینی به رهنمودهای رهبر انقلاب عمل کنند

عزاداران حسینی به رهنمودهای رهبر انقلاب عمل کنند
امام جمعه موقت کاشان گفت: تمام اقشار و عزاداران باید به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب که در زمینه برگزاری مجالس عزاداری حسینی پیشنهاد کردند، عمل کنند.

حجت الاسلام علی احتشام کاشانی، امام جمعه موقت کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین هشدارها و رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه بسیج همگانی برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت و گفت: مدیریت و فعالیت جهادی مسؤولان و نیروهای انقلابی راهکار مقابله با گسترش بیماری کرونا در جامعه است.

امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: کم کاری ها و عملکرد نامطلوب مسؤولان گذشته سبب بحران کرونا در جامعه شده، اما با همبستگی میان ملت، دولت و نیروهای نظامی معضل کرونا در جامعه کاهش یافت.

حجت الاسلام احتشام، احیای طرح شهید سلیمانی را ضروری دانست و بیان کرد: پایش و پیدایش افراد مشکوک به بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی و همچنین با مدیریت صحیح ستاد کرونا می توان از روند صعودی این ویروس وحشی در جامعه جلوگیری کرد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه در مواجهه با بیماری کرونا نه باید بی تفاوت و بی خیال باشیم و نه اینکه وسواس بیش از اندازه نسبت به این موضوع خرج دهیم، گفت: تمام اقشار و عزاداران باید به همان خط اعتدال که رهبر معظم انقلاب در رهنمودهایی در زمینه برگزاری مجالس عزاداری حسینی پیشنهاد کردند، عمل کنند.

 حجت الاسلام احتشام بر ضرورت اقامه و برپایی مجالس سوگواری حسینی تأکید کرد و افزود: عزاداران حسینی با زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری مجالس عزا با جمعیت های محدود، هم به عزدارای حسینی بپردازند و هم به دستورات بهداشتی در این مجالس عمل کنند.

امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: آنچه رهبر معظم انقلاب برای ملت و دولت صادر می کنند، برگرفته از نظر کارشناسان و متخصصان است که باید تمام اقشار جامعه به این دستور العمل ها اهتمام ورزند.

حجت الاسلام احتشام اظهار کرد: مسؤولان باید از تمام ظرفیت های موجود داخلی و همچنین با کمک از تجارب کشورهای دیگر، برای کنترل ویروس کرونا در کشور بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز وحدت و همدلی میان سران قوای نظام وجود دارد، گفت: امروز هم افزایی و همبستگی میان قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم وجود دارد.

امام جمعه موقت کاشان اظهار کرد: امیدواریم با افزایش واردات یا تولید واکسن های کرونا در داخل کشور، شیوع و فوت شدگان از بیماری کرونا کاهش یابد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
نهادهای فرهنگی ما اگر بتونن هیچ‌کاری نکنن، خیلی بهتره!
0
0