۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۶۳۴۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دولت منتخب به مقوله ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشد

دولت منتخب به مقوله ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: از موضوعات مهم در کشور، ازدواج و مسکن و اشتغال جوانان است، از دولت منتخب ملت می‌خواهیم به این ۳ مقوله بسیار مهم نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: جابجایی دولت ها که با انتخابات و رأی مستقیم مردم انجام می شود می تواند در آینده سیاسی، اقتصادی و ... کشور بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه ایران اسلامی کشوری ثروتمند است با این حال کاهش جایگاه پول مملکت برای همه ما ناخوشایند است، بنابراین یکی از برنامه های آیت الله رئیسی باید تقویت پول ملی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: می طلبد با توجه به این همه پتانسیل در کشور و نیز وجود نخبگان و ... دولت سیزدهم با حوصله و دقت بسیار نسبت از بین بردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش جهادی داشته باشد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر تشکیل هیأت دولت توسط آیت الله رئیسی با استفاده از نیروهای متخصص، جوان و انقلابی داشتند تا مشکلات کشور سریع تر حل شود.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در کشور، بحث ازدواج و مسکن و اشتغال جوانان است، از دولت منتخب ملت ایران درخواست می شود به این 3 مقوله بسیار مهم نگاه ویژه ای داشته باشد زیرا رفع این مشکلات بارها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده اند و ایشان بر رفع آنها تاکیدات بسیاری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، گفت: در آستانه روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی از خبرنگاران ایران در افغانستان توسط گروهک تروریستی طالبان قرار داریم که باید از این عزیزان عرصه خبر به نحو احسن تقدیر به عمل آید.

آیت الله علما با اشاره به آغاز ماه محرم و صفر بیان کرد: دهه اول ماه محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر شناخته می شود که این مهم از واجبات دین خدا محسوب می گردد و همین مهم از پایه های نهضت عاشورای حسینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رسالت 124 هزار پیامبر خدا برپا داشتن سنت امر به معروف و نهی از منکر در جهان بوده است، گفت: امر به معروف یعنی اینکه انسان را به سمت خوبی ها و نیکی ها سوق دهیم و نهی از منکر بدان معناست که هم نوع خود را از بدی ها و پلیدی ها برحذر داریم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این شرایط ویژه زمانی و با توجه به امکاناتی همانند پیام رسان های اجتماعی در فضای مجازی و نیز ماهواره و خطرات دیگر، بزرگترین و با اهمیت ترین کار والدین امر به معروف و نهی از منکر فرزندان در این باره است./1400/پ201/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هو الله
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
واقعا جامعه داره به تزلزل میره چرا چون فضای مجازی درب داغونه دختر و پسرهای ۱۰ و۱۲ ساله هم الان اوضاع مناسبی ندارن روشون باز شده خوب مقصرجامعه اس
0
0