۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۸۳۱۰۲
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به گفتمان انقلاب اسلامی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی

ضرورت توجه به گفتمان انقلاب اسلامی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان و گروه های جهادی با اشاره به حماسه غرور آفرین 28 خرداد ملت بزرگ ایران، گفت: حماسه سیاسی و غرور آفرین ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای بار دیگر شکست مفتضحانه ای را برای جریان استکبار و هم پیمانانش در منطقه و جهان رقم زد.
 
وی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، به فرا رسیدن یکم تیرماه چهل و یکمین سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور حماسی و بی نظیر ملت ایران در انتخابات 28 خرداد و انتخاب اصلح، پاسخ روشنی به همه مستکبران عالم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به حماسه غرور آفرین ملت بزرگ ایران اسلامی، افزود: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در حماسه 28 خرداد ثابت کردند که پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب همچنان ایستاده اند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد اثرگذار در تقویت فرهنگ دینی در جامعه، همواره در رشد مبانی دینی و اعتقادی جامعه اثرگذار بوده است.
 
وی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک نظام دینی مبتنی بر آموزه های اسلامی و قرآنی دانست و افزود: باید توجه به بعد دینی و فرهنگی جامعه رویکرد اصلی مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش های گسترده دشمن در جهت از بین بردن هویت دینی جوانان کشورمان، خاطرنشان کرد: در همین راستا، تقویت باورهای دینی و انقلابی در جامعه با بهره گیری از ظرفیت های موجود امری ضروری است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه در سایه تصمیم گیری های غلط در کشور، شاهد مشکلات  ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم، تصریح کرد: عبور از مشکلات فرهنگی امروز کشور، نیازمند تلاش و مجاهدت همه مسؤولان در حوزه فرهنگی و دینی است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به  قدرت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، علمی، سیاسی، نظامی و صحنه های بین المللی تاکید کرد: حضور مقتدرانه ملت بزرگ ایران در حماسه 28 خرداد در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح با توجه به شرایط امروز کشور و توطئه های دشمنان در ماه ها و روزهای منتهی به انتخابات، رای به نظام اسلامی و گفتمان انقلاب بود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیان بسیار ارزشمند سردار بزرگ و پر افتخار ایران اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی که فرمود ما ملت امام حسینیم، خاطر نشان کرد: همایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حماسه 28خرداد نماد تفکر عاشورایی ملت بزرگ ایران است که با لبیک به فرامین رهبری معظم انقلاب می تواند این گونه حماسه آفرینی کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری در پای صندوق های رای را در حماسه غرور آفرین 28 خرداد، پشتوانه محکم عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: به طور قطع رییس جمهور منتخب با این پشتوانه عظیم مردمی می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی را در دوران خدمتگذاری خود رفع یا کاهش دهد.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: این رای محکم و قاطع می تواند به رییس جمهور منتخب برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی و قوی بسیار اثرگذار باشد./950/
ارسال نظرات