۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۶۵۳۳
آیت الله عبداللهی:

جامعه اسلامی نگاه ویژه ای به روحانیون و حوزویان دارد

جامعه اسلامی نگاه ویژه ای به روحانیون و حوزویان دارد
کرمانشاه - آیت الله عبداللهی گفت: جامعه اسلامی نگاه ویژه و خاصی به روحانیون و حوزویان دارد بنابراین همواره باید سعی شود که روحانی و مبلغ دینی در مسیر دین اسلام حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) با حضور جمعی از مدیران مدارس علمیه، حوزویان و فعالان مذهبی و فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد، عنوان داشت: بیستم و هفتم ماه رجب برای همه مسلمانان از اهمیت بسیاری والایی برخوردار است و در این روز خدواند متعال آخرین رسول  خود را برای هدایت بشریت مبعوث کرد.

این عالم برجسته کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این روز برای همه ما و همه ادیان های الهی پیام ها و درسهای بسیاری همانند صلح، دوستی و انسانیت دارد.

این شاگرد برجسته امام خمینی (ره) افزود: رسول خدا (ص) که معجزه ایشان کتاب قرآن کریم می باشد، بهترین و بزرگترین هدیه برای نسل بشر است و راه سعادت در این کتاب به صراحت برای ما مشخص شده است، بنابراین حرکت در مسیر قرآن و داشتن یک زندگی قرآنی سعادت دنیا و آخرت ما را تضمین می کند.

آیت الله عبداللهی اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که هرگز از مهربانی و گذشت و عفو خداوند متعال ناامید نمی شود و در هر کاری همواره نگاهش به پرورگار معطوف است زیرا می داند زندگی بشر و کل عالم هستی توسط وجودی لایتناهی به نام خداوند متعال مدیریت می شود.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کسی که خود را مسلمان و پیرو رسول اکرم (ص) و قرآن می داند باید همراه از بصیرت و بینش دینی و سیاسی برخودار باشد تا دشمنان نتوانند به او و دیگر برادران دینی اش ضربه ای وارد کنند.

این شاگرد برجسته امام خمینی (ره) ادامه داد: از سوی دیگر فردی که به عنوان یک مسلمان واقعی شناخته می شود با بینشی که به وسیله قرآن و تاسی به سیره بزرگان دین به دست آورده  است به راحتی می تواند بین اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی و وهابیت تفاوت قائل شود و توطئه های دین ستیزانه را شناسایی و خنثی نماید.

آیت الله عبداللهی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شما روحانیون امروز حافظان و پاسداران دین رسول الله هستند، بیان داشت: جامعه اسلامی نگاه بسیار ویژه و خاصی به شما روحانیون و حوزویان دارد، بنابراین همواره باید سعی کنید که در مسیر دین مبین اسلام حرکت و زندگی کنید./1400/

ارسال نظرات