۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۷۴۴۳۱
همگام با انقلاب؛

نقش مهم مردم در ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل

نقش مهم مردم در ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل
لرستان - حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اعتماد امام به مردم و نقش آنان در پیروزی انقلاب گفت: امروز نیز مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در ادامه این راه نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن بیان داشت: سه ویژگی برجسته امام راحل عامل پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه ازنا عنوان داشت: ایمان راسخ و توکّل بر خدا یکی از این ویژگی ها بود، امام از عمق وجود به قدرت لایزال الهی و نصرت حق ایمان داشت و با توکل بر خدا براساس آیه «ان تقوموا لله مثنی و فرادی» در راه خدا قیام کرد.

وی دیگر ویژگی را اعتماد به مردم عنوان کرد و افزود: امام راحل از عمق جان به مردم و جوانان اعتماد داشت و با تکیه بر ظرفیت مردمی در مقابل ظلم و استکبار ایستاد.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه امام مردم را صاحب انقلاب، کشور و عامل همه پیروزی ها می دانست، خاطرنشان کرد: امروز نیز همین مردم در ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب بیان داشت: حضور ملت ایران در عرصه های مختلف خار چشم دشمن بوده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده است و مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام همواره در صحنه های انقلاب حضوری چشمگیر داشته و دارند.

امام جمعه ازنا شناخت دشمن و مقاومت در برابر استکبار را از دیگر عوامل و ویژگی های امام راحل در پیروزی انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: امام راحل آمریکا را دشمن اصلی و شیطان بزرگ می دانست و لحظه ای به بیگانگان اعتماد نداشت و تا آخر در مقابل آمریکا و استکبار ایستاد.

وی تأکید کرد: امروز نیز باید از امام(ره) درس گرفت و برای پیشرفت اقتصادی کشور نگاه به درون را تقویت کنیم، باید به این باور برسیم که تکیه بر درون و اعتماد به جوانان و رفع موانع سر راه تولید مهم ترین عوامل شکوفایی اقتصادی است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات