۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۰۶۱
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری حضوری امتحانات دروس اصلی حوزه

برگزاری حضوری امتحانات دروس اصلی حوزه
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: امتحانات دروس اصلی حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و امتحانات دروس غیراصلی در همه سطوح و پایه ها مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: تقویت برنامه های آموزش مجازی برای جلوگیری از افت تحصیلی طلاب ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر توجه بیشتر اساتید به تحصیل مجازی خاطرنشان کرد: اساتید باید شیوه های نوین را در زمینه تدریس مجازی به کار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان لرستان در این راستا اظهار داشت: کلیه امتحانات دروس غیراصلی در همه سطوح و پایه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات حضوری در حوزه تأکید کرد و یادآور شد: امتحات دروس اصلی( ادبیات ، فقه واصول) درهمه پایه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: امتحانات دروس اصلی( فقه واصول) در پایه های ۷تا۱۰ به صورت هم زمان و برنامه امتحانی واحد درهمه مدارس علمیه استان برگزارشده و سؤالات توسط مدیریت حوزه علمیه استان طرح می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات