۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۷۰۰۵۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

شرکت مبلغان در دوره های آموزشی سواد رسانه ای

شرکت مبلغان در دوره های آموزشی سواد رسانه ای
لرستان - حجت الاسلام ولی پور از برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره با هدف تقویت حضور اثرگذار مبلغان در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای تقویت و گسترش فعالیت های تبلیغی نشست های هم اندیشی به صورت دو هفته یک بار، در جمع معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا هدف ما تقویت و گسترش فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی است.

وی فضای مجازی را فرصت خواند و اظهار داشت: حضور روحانیت و مبغان در فضای مجازی فرصتی برای بصیرت افزایی در جامعه و خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به برگزاری دوره های تبلیغی ویژه مبلغان خاطرنشان کرد: در این دوره های آموزشی مبلغان راهکارهای تبلیغ مجازی و شیوه های نوین تبلیغی را فرا می گیرند تا بتوانند در فضای مجازی تأثیرگذار باشند.

وی از برگزاری کارگاه سواد رسانه ای ویژه مبلغان خواهر و برادر استان لرستان خبر داد و گفت: این دوره با هدف انسجام بخشی به اهداف تبلیغی در فضای مجازی برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای مبلغان از دیگر دوره های آموزشی بوده که با هدف تقویت نقش مبلغان در جامعه و بهره مندی از فضای مجازی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به جوانان و خانواده ها برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات