۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۳۴۴

دشمنان بدانند راه شهید فخری زاده ها متوقف نخواهد شد

دشمنان بدانند راه شهید فخری زاده ها متوقف نخواهد شد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پیام تسلیتی شهادت مظلومانه دکترمحسن فخری زاده گفت: دشمنان نادان بدانند راهی که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بار دیگر تروریست های کور دل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمت گزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و آسیبی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان نادان بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد، گروه های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

اینجانب شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، مجموعه خدمتگزارن عرصه علمی و پژوهشی دفاعی کشور و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را درخواست می نمایم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات