۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۶۷۲۴

استکبارستیزی ۱۳ آبان در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی استمرار دارد

استکبارستیزی ۱۳ آبان در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی استمرار دارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه خط مشی استکبار تغییرناپذیر است گفت: استکبارستیزی ۱۳ آبان همچنان ساری و جاری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی صبح امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان  و حوادثی نظیر تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در طول تاریخ انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است.

وی تقارن مبارک این روز با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت: وحدت بین مسلمانان جهان و شیعه و سنی راه حل بسیاری از مشکلات جهان اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به تقارن آغاز هفته وحدت با یوم الله 13 آبان عنوان کرد: مراسم امسال با گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعی و با حضور عشایر غیور، کارگران، دانشجویان، طلاب و روحانیون، اصناف و بازاریان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به نزدیکی این روز با  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: خط مشی استکبار تغییرناپذیر است و اینکه در آمریکا چه کسی رأی بیاورد اهمیتی ندارد، آنها در استعمار، صحنه‌گردانی، زورگویی و ظلم به ملت‌ها تفاوت می‌کند.

وی با اشاره به توافق کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم جعلی اسرائیل بیان کرد: این امر نشانه ضعف و ذلت کشورهای عربی است و کشورهای خودفروخته حاشیه خلیج فارس این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.

رضایی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی چابک با حوزه مأموریتی گسترده است که با همه محدودیت‌ها در حیطه‌های انتظامی و امنیتی نظیر وقایع سال گذشته بسیار خوب عمل کرده است.

وی افزود: در مواجهه با همه اتفاقات و ناهنجاری‌ها همواره نیروی انتظامی در صف اول است و از زحمات نیروی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز به جهت همکاری خالصانه در برگزاری ایام‌الله و مراسم در طول سال صمیمانه تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات