۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۷۷۳
معاون آموزش حوزه علمیه دورود:

سند ۲۰۳۰ در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد

سند ۲۰۳۰ در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد
لرستان - حجت الاسلام شاملویی سند ۲۰۳۰ را مبتنی بر فرهنگ غرب دانست و اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام احمد شاملویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اجرای سند۲۰۳۰ بیان داشت: دشمن در جنگ با شکست مواجه شده است و امروز در سایه نفوذ و هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی که زیر بنا است، به دنبال دست یابی به اهداف خود است.

معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود به شبکه نفوذی در کشور اشاره کرد که به دنبال ریل گذاری است و افزود: باید در برابر توطئه نفوذ دشمن هوشیار بود.

وی سند ۲۰۳۰ را مبتنی بر فرهنگ غرب دانست که تربیت اسلامی را تحت تاثیر قرار می دهد و اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ در فرهنگ اسلامی جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام شاملویی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در زمینه اجرا شدن سند ۲۰۳۰ در برخی مهدکودک ها خاطرنشان کرد: مهدکودک ها و آموزش و پرورش در این زمینه باید هوشیارانه عمل کرده و جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته شود‌.

وی با تاکید بر اینکه عدم اجرا شدن سند۲۰۳۰ باید به مطالبه عمومی تبدیل شود و با آگاهی بخشی خانواده را نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ آگاه ساخت، خانواده باید بر فعالیت مجموعه آموزشی فرزندان خود نظارت داشته باشد.

حجت الاسلام شاملویی به کم کاری مدیران و رسانه ملی اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه باید عواقب اجرایی شدن سند۲۰۳۰ برای خانواده ها تبین شود و جلوی رخ دادن اتفاقات وحشتناک گرفته شود.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان تاکید کرد و گفت: بدنه ای که دلسوز نظام است نباید نسبت به این مسائل و اهداف شوم دشمن در سایه نفوذ بی تفاوت باشد./۹۴۵۱//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات