۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۶۲۵۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحصیل، زمینه ساز ارتقای فرهنگی جامعه است

تحصیل، زمینه ساز ارتقای فرهنگی جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تحصیل را زمینه ساز ارتقای فرهنگ جامعه عنوان کرد و گفت: نباید اجازه داده شود که ویروس کرونا به تحصیل دانش آموزان ضربه وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه شکوه خرم آباد، گفت: با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا در جامعه، رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامت افراد ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به همه گیر شدن ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار داشت: باید در شرایط کنونی با برنامه ریزی و مدیریت صحیح از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده شود.

وی در ادامه آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود: ارتباط جدی با کتاب و مطالعه امر مهم توسعه و ارتقای فرهنگی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دانش آموزان باید با کتاب دوست باشند و با مطالعه، تلاش و پشتکار در ارتقای سطح علمی خویش گام بردارند.

وی عنوان داشت: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید تلاش دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در زمینه تحصیل دانش آموزان دو برابر شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: تحصیل دانش اموزان امری مهم و ضروری برای توسعه و پیشرفت استان و حرکت به سمت رشد و تعالی فرهنگی است که نباید از آن غافل شد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات