۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۶۱۸۴۱

افزایش ۱۳ درصدی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

افزایش ۱۳ درصدی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر
بوشهر - حجت الاسلام اسماعیلی گفت: پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در سال جاری ۱۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو هزار طلبه در استان بوشهر داریم که هزار و ۳۰۰ نفر در حال تحصیل و ۷۰۰ نفر دانش‌آموخته هستند.

وی با اشاره به افزایش پذیرش در حوزه علمیه خواهران استان اضافه کرد: اجرای طرح تبلیغ هوشمند، اطلاع رسانی در رسانه‌ها و فضای حقیقی، برگزاری نشست با اصحاب رسانه، مدیران مدارس علمیه و سایر ارگان‌ها از جگله عوامل مؤثر در افزایش میزان پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر است.

وی بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، امکان تبلیغ چهره به چهره و حضوری در جامعه نبود و این موضوع خود خلل و مشکل بزرگی را در امر جذب و پذیرش ایجاد کرد اما با به کارگیری طرح‌های جایگزین و استفاده از ظرفیت‌های طلاب و مبلغان خواهر در پذیرش رشد ۱۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته را تجربه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت امکانات آموزشی در مدارس علمیه خواهران افزود: تقویت تبلیغ در فضای مجازی امری مفید در زمینه رشد پذیرش بوده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: ارتباط گیری مدیران و معاونان حوزه علمیه خواهران با مدیران مدارس آموزش و پرورش می‌تواند نقش مؤثری در جذب بانوان طلبه داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم بهره چندانی از منبرها ببریم و این در حالی است که منبرها می‌توانند نقش قابل توجهی در افزایش میزان پذیرش داشته باشند./1399/د102/ب1

ارسال نظرات