۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۶۱۸۱۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه تقویت شود

برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه تقویت شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تقویت برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده و نقاط ضعف برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی معاونین تهذیب مدارس حوزه علمیه لرستان گفت: تقویت برنامه های تهذیبی و تربیتی در مدارس علمیه باید در اولویت فعالیت ها باشد.

مدیر حوزه علمیه لرستان تهذیب و اخلاق را مقدم بر تحصیل خواند و افزود: باید در تربیت طلاب جدید الورود و رشد تهذیبی آنان برنامه ریزی و از ظرفیت اساتید و برنامه های فرهنگی، آموزشی، اخلاقی و تهذیبی استفاده شود.

وی ادامه داد: تهذیب و اخلاق طلبه مهم ترین عامل در رشد و پیشرفت علمی طلبه است، جوانانی که به حوزه ورود پیدا می کنند، پرورش اخلاق طلبگی آنان امری مهم است.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: معاونت تهذیب باید برنامه های منسجم، نوین و خلاقانه در پیش بگیرد و با تبادل نظر می توان اقدامات گسترده ای در رشد اخلاق و معنویت انجام داد.

وی اظهار داشت: باید برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه تقویت، نقاط قوت را بیشتر و برای رفع نقاط ضعف در این زمینه راهکارهای مناسبی به کار گرفته شود.

گفتنی است، تشریح برنامه های مرتبط با طلاب ورودی سال جاری مدارس علمیه استان، بررسی و تبیین برنامه های میثاق طلبگی یک و دو طلاب مدارس علمیه و بررسی برنامه های تهذیبی و تربیتی طلاب مدارس علمیه لرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات