۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۱۹۳
کرمانشاه| امام جمعه پاوه:

امنیت حاکم در ایران آرزوی بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی است

امنیت حاکم در ایران آرزوی بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی است
امام جمعه پاوه با تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت کشور گفت: امنیتی که امروز در ایران حکمفرماست، آرزوهای بسیاری از کشورهای منطقه و حتی اروپایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امروز با فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه در این دیدار اظهار داشت: امنیتی که امروز در ایران حکمفرماست، آرزوهای بسیاری از کشورهای منطقه و حتی اروپایی است.

ماموستا قادری با تأکید بر اینکه امنیت کنونی مرهون جانفشانی فرزندان این انقلاب است، افزود: امنیت امروز این کشور مرهون بیش از 4 دهه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی است.

این عالم اهل سنت بیان کرد: خوشبختانه عملکرد نیروهای مرزبانی در شهرستان پاوه و کرمانشاه تا بسیار قابل توجهی از پدید مذموم و خطرناک قاچاق جلوگیری کرده است که این جای قدردانی دارد.

در ادامه این دیدار، سردار یحیی الهی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در تمام مرزهای استان کرمانشاه مستقر هستند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به فرصت طلبان نمی دهند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: نیروهای مرزبانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به ناقضان امنیت و گروهک ها را هرگز نخواهند داد./1400/پ203/ق

ارسال نظرات