۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۵۲۸۸۱

تأکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر کمک رسانی به اقشار نیازمند

تأکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر کمک رسانی به اقشار نیازمند
امام جمعه اهواز با تأکید بر کمک رسانی به اقشار نیازمند گفت: دسترسی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، با یاری مساجد، پایگاه‌های بسیج و امامان جماعت امکانپذیر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان، امروز در نشست با اعضای کمیته آستان قدس رضوی با تسلیت شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) و با بیان اینکه در سیل سال گذشته، خوزستان یکی از استان‌های درگیر بود، عنوان داشت: در همان زمان قرارگاهی تشکیل شد، در بحث کرونا نیز بلافاصله قرارگاهی راه اندازی و نقاط قوت و ضعف شناسایی شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از ابتدای تشکیل قرارگاه به دنبال پایش اطلاعات بودیم، خاطرنشان کرد: جامعه هدف برای دریافت بسته‌های معیشتی ۴۰۰ هزار خانواده اعلام شد به عبارتی در صورتی که هر خانواده از ۴ نفر تشکیل شده باشد، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کمک‌های معیشتی را دریافت خواهند کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه بنا بر توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی در چند مرحله است، اظهار داشت: هر کدام از دستگاه‌ها متولی تهیه تعدادی از بسته‌ها شدند البته برخی نهاد‌ها و گروه‌ها جدا از قرارگاه بصورت خودجوش، بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در هر کدام از شهرستان‌ها باید قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه راه اندازی شود، گفت: جامعه هدف ما خانواده‌هایی است که از هیچ جا تأمین و حمایت نمی‌شوند، دسترسی به چنین خانواده‌هایی با یاری مساجد، پایگاه‌های بسیج و امامان جماعت امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه به ۸۰ درصد هدف خود در شناسایی نیازمندان استان خوزستان دست پیدا کردیم، تصریح کرد: باید مثلث نهاد امام جمعه، استانداری و سپاه مورد توجه قرار گیرد و محوریت توزیع بسته‌های معیشتی از این مثلث باشد تا موازی کاری صورت نگیرد. /۹۴۵۶/پ203/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات