۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۵۱۷۵۶
امام جمعه بابلسر تأکید کرد؛

ضرورت استفاده مبلغان دینی از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال پیام های دینی

ضرورت استفاده مبلغان دینی از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال پیام های دینی
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که نباید فعالیت‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان کمرنگ شود، گفت: باید از ظرفیت‌های جایگزین برای ارائه خدمات تبلیغی به مردم استفاده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار مبلغان طرح هجرت این شهرستان با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی طلایی برای خودسازی دانست و گفت: باید از این ظرفیت عظیم معنوی در جهت رشد و تعالی دینی جامعه بهره گرفته شود.
 
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، افزود: در شرایطی که متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم مؤمن و متقی کشورمان از نعمت حضور در مساجد و محافل قرآنی محروم هستند، باید این نشست‌ها در سطح منازل تقویت شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قرآن کتاب هدایت و سعادت بشر است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه آن طور که شایسته است، امت اسلامی از مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره نگرفته است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که جامعه امروز از سبک زندگی قرآنی فاصله دارد، تصریح کرد: باید مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در همه بخش‌های زندگی خانواده ایرانی نهادینه شود.
 
امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تبلیغ در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که در این ایام که منبر و خطابه در مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است نباید برنامه‌های تبلیغی فراموش شود، خاطرنشان کرد: فضای مجازی ظرفیت مناسبی در جهت ارائه مفاهیم تبلیغی به مخاطبان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید فعالیت‌های تبلیغی در این روز‌های مهم کمرنگ شود، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های جایگزین برای ارائه خدمات تبلیغی به مردم در ماه مبارک رمضان استفاده شود.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان قلوب مردم به ویژه جوانان برای بهره مندی از مفاهیم دینی بیشتر از سایر ایام فراهم است، خاطرنشان کرد: باید منبر‌های مجازی در این ماه با فضیلت جایگزین منبرو خطابه‌های روحانیان در مساجد شود.
 
امام جمعه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش مواسات و طرح کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که در طی هفته‌های اخی شاهد یک عزم ملی برای دستگیری از محرومان جامعه بودیم، تصریح کرد: رهنمود‌های مقام معظم رهبری یک جوش و خروش خاصی برای کمک به نیازمندان در مردم کشورمان به وجود آورد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات