۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۶
کد خبر: ۶۵۰۶۸
امام جمعه تنکابن:

استقبال گسترده مردم از رهبری نشان دهنده پیوند مستحکم مردم با ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تنکابن سفر مقام معظم رهبری به مازندران را شامل برکات فراوانی دانست.
حضرت آيت الله خامنه اي

حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه تنکابن، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به مازندران، حضور گرم مردم شهرهای مختلف درمراسم استقبال رهبر فرزانه را نشان عمق ارتباط معنوی مردم ولایت مدار مازندران با ایشان دانست.

وی با بیان این که مردم مازندران به ویژه مردم ولایت مدار شهرهای نوشهر و چالوس چندین سال است که در انتظار دیدار مقام معظم رهبری هستند، افزود: این سفر دو روزه رهبر معظم انقلاب اسلامی برکات فراوانی را شامل استان خواهد کرد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که مردم مازندران در طول سال های اخیر عشق و ارادت خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند، تصریح کرد: مردم ولایت مدار شهرهای مختلف مازندران امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس بار دیگر ارادت خود را نسبت به مقام شامخ ولی امر مسلمین نشان خواهند داد.

حجت الاسلام قدوسی با بیان این که امروز تنها شهرستان چالوس میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست، افزود: امروزسه میلیون مازندرانی ولایت پذیری خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی با اشاره به این که دیار طبرستان از روز جمعه برای فرا رسیدن لحظه دیدار یار انتظار می کشند، گفت: این انتظار امروز چهارشنبه به سرآمد و مردم ولایت مدار استان بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید میثاق خواهند کرد.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ولایت پذیری یک امر فطری و ذاتی مردم دیار طبرستان است، خاطر نشان کرد: این مسأله در طول سال های اخیر و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بارز بوده است.

حجت الاسلام قدوسی، با بیان این که رابطه ملت ایران با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هر روز عمیق تر و مستحکم تر می شود؛ خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش دشمن برای جدایی میان مردم و ولایت فقیه اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی درطول سال های اخیر تمامی توطئه های دشمنان که در این خصوص بوده است را خنثی کردند.

وی شور و شوق مردم ولایت مدار مازندران از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان را نشان پیوند مستحکم مردم با ولایت فقیه دانست و گفت: این رابطه معنوی مردم و رهبر فرزانه ابدی است و هیچ گاه جدایی درآن وجود نخواهد داشت.

امام جمعه تنکابن با بیان این که رابطه مستحکم مردم با ولایت فقیه پیشرفت و آبادای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در طول سال های اخیر رقم زده است، بیان داشت: مردم ولایی مازندران نیز از روز گذشته با حضور ولی امر مسلمین در نوشهر تبعیت خود را از ولایت فقیه نشان دادند. /ت302
ارسال نظرات