۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۴۹۵۴۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس است

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس است
امام جمعه ساری با بیان این که مجموعه پلیس خدمات شایسته‌ای در بخش‌های مختلف از خود به جای گذاشته است، گفت: بسیاری از توطئه‌های شوم دشمن با حضور به موقع پلیس خنثی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان، نقش و جایگاه پلیس را در ایجاد امنیت جاده‌ای مهم دانست و افزود: حضور پلیس در بحران‌های مختلف از جمله در بحران کرونا و ایجاد امنیت در ایام انتخابات همواره حضوری موثر در رفع و دفع بحران‌ها بوده است.
 
وی با بیان این که مجموعه پلیس خدمات شایسته‌ای در بخش‌های مختلف از خود به جای گذاشته است، افزود: بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن با حضور به موقع پلیس خنثی شد.
 
امام جمعه ساری، امنیت، آرامش و آسایش امروز کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه مجموعه زحمت کش نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه شبانه روزی تلاش می‌کنند تا آرامش و امنیت در کشورمان برقرار باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مجموعه راهنمایی و رانندگی نیز وظیفه بسیار سنگینی در برقراری نظم در کشور بر عهده دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس راهنمایی و رانندگی نظم در جامعه برقرار خواهد شد واز بسیاری مشکلات کاسته می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که یکی از مهم‌ترین آثار تلاش‌های مجموعه راهنمایی و رانندگی به جان مردم باز می‌گردد، افزود: باید هر چه می‌توانیم در جهت کاهش تصادفات و همچنین تلفات ناشی از آن تلاش کنیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که باید فرهنگ قانون مداری در جامعه ما به خوبی نهادینه شود، گفت: رعایت نکات ایمنی در رانندگی و همچنین تقویت فرهنگ عمومی مردم نقش بسیار مهم و مؤثری در کاهش میزان تصادفات در کشور خواهد داشت.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران مردمی با فرهنگ و تمدن بالا هستند، تصریح کرد: به طور حتم با یک عزم و تلاش عمومی می‌توانیم در بخش کاهش تصادفات و همچنین تلفات ناشی از آن بیشتر تلاش کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که کاهش رفت و آمد‌های جاده‌ای در کاهش وقوع تصادفات نقش مؤثری دارد، گفت: اگر ضمن تقویت فرهنگ عمومی و همچنین رعایت نکات ایمنی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد شاهد کاهش تصادفات در سطح کشور خواهیم بود.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید بر تهذیب نفس و افزایش سطح معنوی پلیس خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت جان و مال مردم در جاده و داخل شهر ها است و بی شک در اذهان مردم جایگاه رفیعی دارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، توجه پلیس به اعتقاد و باور‌های دینی را امری مهم ارزیابی کرد و گفت: به طور حتم تقویت افق دید معنوی مجموعه پلیس می‌تواند در سلامت این خانواده ارزشمن بسیار اثرگذار باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که تلاش مجموعه پلیس برای کاهش بحران‌های جاده‌ای به ویژه تصادفات و ایجاد امنیت باید بیشتر شود، افزود: در ماه مبارک رمضان خدمات پلیس در دفاع از حریم امنیت بیشتر و ارزنده‌تر می‌شود و بی شک ثواب روزه و نماز روزه داران در این ماه شامل آنان خواهد شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات