۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۴۸۳۳۵

اهدای ۳ هزار تبلت رایگان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان

اهدای ۳ هزار تبلت رایگان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان
شریعتی با بیان توجه به آموزش مجازی دانش آموزان مناطق کم برخودار خوزستان، گفت: سه هزار تبلت دانش آموزی به صورت رایگان در بین مناطق کم برخوردار استان توزیع می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: توجه به آموزش مجازی دانش آموزان مناطق کم برخودار خوزستان در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: سه هزار تبلت دانش آموزی به صورت رایگان در بین مناطق کم برخوردار استان جهت استفاده در کلاس‌های مجازی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از معلمان استان با استفاده از وسایل شخصی به آموزش مجازی می‌پردازند، عنوان داشت: این معلمان از هیچ تلاشی برای آموزش دانش آموزان فروگذاری نکرده و شایسته تقدیر و تشکر هستند.

این مقام مسؤول به تأثیر راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان شاد در ارتقای شاخص‌های آموزشی استان، اشاره کرد و افزود: ساختار شبکه بستر لازم را برای تعامل و ارتباط دانش آموز، معلم و حضور فعال اولیا در فرآیند تعلیم و تربیت مهیا خواهد کرد.

شریعتی گفت: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، فرصتی برای استفاده از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است./۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات