۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۶۴۶۸۸۹

دعوت استاندار خوزستان برای اهدای خون

دعوت استاندار خوزستان برای اهدای خون
استاندار خوزستان با اشاره به کمبود خون در سازمان انتقال خون، خواستار اهدای خون برای بیماران نیازمند شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه گذشته، در جمع خبرنگاران با تأکید دوباره بر ضرورت ماندن در خانه اظهار داشت: اصناف، تعطیل و ادارات به حال نیمه تعطیل درآمدند، چنین اقداماتی برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی اصناف همچون قصابی ها، نانوایی ها، خواربارفروشی‌ها برای عرضه مایحتاج عمومی مردم به فعالیت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بقا، زندگی و جان برخی هموطنان از قبیل بیماران تالاسمی و هموفیلی و اورژانسی نیازمند یاری رسانی و حمایت هستند، نیاز اصلی آن‌ها به خون است.

این مقام مسؤول ادامه داد: همانطور که برای تأمین مایحتاج عمومی، اقلامی از قبیل مواد غذایی را تهیه می‌کنیم، برای بیماران نیازمند خون نیز باید کمک کرد و خون اهدا کنیم.

شریعتی با اشاره بر ضرورت تأمین خون بیماران نیازمند گفت: اهداکنندگان خون با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی به سازمان خون مراجعه کنند تا از لحاظ فراورده‌های خونی در استان با کمبود مواجه نشویم.

وی بیان داشت: سازمان انتقال خون را با تأمین خون و فراورده‌های خونی یاری کنیم تا خانواده‌های افراد نیازمند به خون از نگرانی خارج شوند. /۹۴۵۶//۲۱۰/ خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات